کد خبر : 1866975 | 07 بهمن 1401 ساعت 10:32 | 26.1K بازدید | 3 دیدگاه

رسمی: جانشین تن‌هاخ از آژاکس اخراج شد

باشگاه آژاکس اعلام کرد به همکاری با آلفرد شرودر، سرمربی این تیم، پایان داده است.

رسمی: جانشین تن‌هاخ از آژاکس اخراج شد

به گزارش "ورزش سه"، جدایی اریک تن‌هاخ از آژاکس و پیوستن او به منچستریونایتد باعث شد که مدیران این باشگاه تصمیم بگیرند شرودر را با قراردادی دو ساله به عنوان سرمربی این تیم انتخاب کنند. 
با این حال شرایط مطابق خواسته و انتظار آنها پیش نرفت و تساوی 1-1 این تیم برابر وولندام باعث شد که تعداد دیدارهایی که این تیم موفق به کسب پیروزی در آن نشده به عدد هفت برسد. 
این شرایط برای مدیران این باشگاه به هیچ وجه قابل‌قبول نبود و به همین دلیل تصمیم گرفتند که برای بهبود شرایط به همکاری با شرودر پایان دهند. 
او در حالی از این تیم جدا خواهد شد که آنها در حال حاضر با هفت امتیاز اختلاف نسبت به فاینورد صدرنشین در جایگاه پنجم جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ هلند قرار دارند. 

1795415

ادوین فن درسار، مدیر اجرایی آژاکس، با انتشار بیانیه‌ای این خبر را اعلام کرد. در این بیانیه آمده: «این تصمیمی دردناک اما ضروری است. با وجود شروع خوبی که در این فصل داشتیم، امتیازاتی را از دست دادیم که می‌شد جلوی آن را گرفت. به دلیل برگزاری مسابقات جام جهانی، وقفه زودهنگام و طولانی زمستانی داشتیم. زمان و اعتماد کافی را در اختیار آلفرد گذاشتیم تا شرایط را تغییر دهد. برای ما مشخص شد که او توانایی تغییر این وضعیت را ندارد.»
آژاکس از 23 اکتبر تا به حال نتوانسته در هیچ دیداری در لیگ هلند پیروز شود و حالا به دنبال پیدا کردن مربی جدیدی است که بتواند آنها را به روند پیروزی برگرداند.

دیدگاه‌ها