کد خبر : 1866977 | 07 بهمن 1401 ساعت 10:45 | 16.8K بازدید | 9 دیدگاه

رودریگو: حرفی نمانده چون گلی عالی زدم و بردیم!

رودریگو گوئس، ستاره رئال مادرید، از اینکه نقش مهمی در پیروزی رئال مادرید برابر اتلتیکو مادرید ایفا کرده ابراز خوشحالی کرد.

رودریگو: حرفی نمانده چون گلی عالی زدم و بردیم!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اسپانیا در سانتیاگو برنابئو میزبان اتلتیکو مادرید بود و موفق شد با نتیجه 1-3 از سد این تیم عبور کند. 
رودریگو پس از ورودش به زمین به عنوان بازیکن تعویضی موفق شد تک گل این تیم در وقت‌های قانونی را به ثمر برساند و بازی را به تساوی بکشاند تا دو تیم کارشان را در وقت‌های اضافه دنبال کنند. دو گل از کریم بنزما و وینیسیوس جونیور هم باعث شد که تیم کارلو آنچلوتی راهی مرحله نیمه نهایی شود. 

1795418

رودریگو پس از پایان این بازی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: «من از این پیروزی، از گلی که زدم و از بازگشت به بازی بسیار خوشحال هستم. آنچلوتی مربی بسیار خوبی است. کار کردن با او باعث افتخار من است. او همیشه اعتماد به نفس زیادی به من می‌دهد و یکی از دلایلی که امروز توانستم به بازگشت تیم به بازی کمک کنم همین است.»
او با اشاره به اعتراض اتلتیکو نسبت به صحنه اخراج ساویچ گفت: «آنها چه می‌خواهند؟ من دوست ندارم وارد جنجال شوم اما نمی‌فهمم دقیقا چه می‌خواستند. او اخراج شد و ما به بازی برگشتیم و مهم همین است. حرفی برای زدن باقی نمانده چون من گلی فوق‌العاده زدم و ما برنده این بازی شدیم.»
 

دیدگاه‌ها