کد خبر : 1866987 | 07 بهمن 1401 ساعت 12:25 | 53.6K بازدید | 24 دیدگاه

با حداقل تغییر در تیم برنده؛

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل فولاد

احتمالا تنها تغییر ترکیب یحیی گل‌محمدی نسبت به بازی قبل اضافه شدن مهدی ترابی باشد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل فولاد

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته هفدهم لیگ برتر پرسپولیس در ورزشگاه فولاد آرنا به مصاف شاگردان جواد نکونام می‌رود. سرخ‌ها اگرچه با هر نتیجه‌ای در پایان این هفته صدرنشین باقی می‌مانند، اما تلاش خواهند کرد اختلاف خود با سپاهان را دوباره به پنج امتیاز افزایش دهند.

سرخ‌ها در بازی امروز سعید صادقی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند، اما مهدی ترابی، پس از سپری کردن یک جلسه محرومیت، به ترکیب پرسپولیس برمی‌گردد. پرسپولیس در هفته گذشته با یک گل ذوب آهن را شکست داد؛ یحیی معمولا به ترکیب برنده دست نمی‌زند و در این بازی نیز حداقل تغییر نسبت به بازی قبل پیش‌بینی می‌شود.

در چارچوب دروازه پرسپولیس مثل همیشه علیرضا بیرانوند قرار می‌گیرد. گئورگی گولسیانی و مرتضی پورعلی‌گنجی، زوج موفق خط دفاعی پرسپولیس این بار در فولاد آرنا کنار هم به میدان می‌روند. دانیال اسماعیلی‌فر در این بازی با خروج وحدت حنانوف به دفاع راست برگشته و علی نعمتی نیز در پست دفاع چپ برای قرمزها بازی می‌کند.

میلاد سرلک و سینا اسدبیگی زوج هافبک دفاعی سرخ‌ها هستند. وحید امیری در این بازی در پست وینگر راست بازی خواهد کرد و مهدی ترابی نیز وینگر چپ سرخ‌ها می‌شود. در خط حمله نیز دو بازیکن سرعتی یعنی امید عالیشاه و محمد عمری که در هفته‌های گذشته درخشان ظاهر شده‌اند بازی خواهند کرد.

پرسپولیس در شرایطی بار دیگر بدون مهاجم تخصصی پا به زمین می‌گذارد که شب گذشته خبر رسمی پیوستن لئاندرو پریرای برزیلی منتشر شد؛ اما سرخ‌ها تا آمادگی کامل مهاجمان خود، همچنان با ترکیب بدون مهاجم به زمین می‌روند. جالب اینکه پرسپولیس شیخ دیاباته، مهدی عبدی و عیسی آل کثیر را به عنوان مهاجم در لیست ذخیره خود خواهد داشت و باید دید پریرا از چه زمانی به تمرینات پرسپولیس برای حضور در زمین اضافه خواهد شد.

سرخ‌ها در این بازی بار دیگر روی گلزنی محمد عمری و امید عالیشاه حساب خواهند کرد. بازی رفت دو تیم برای پرسپولیس در آزادی گره خورد و با نتیجه بدون گل به پایان رسید و حال باید دید در فولاد آرنا مهره‌های هجومی پرسپولیس چطور کار خواهند کرد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل فولاد:
علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، مرتضی پورعلی‌گنجی، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی، سینا اسدبیگی، میلاد سرلک، وحید امیری، مهدی ترابی، محمد عمری و امید عالیشاه

دیدگاه‌ها