کد خبر : 1866995 | 07 بهمن 1401 ساعت 12:50 | 26.8K بازدید | 25 دیدگاه

وینی کوتاه نمی‌آید: فقط یک تیم در مادرید داریم!

وینیسیوس جونیور، ستاره رئال مادرید، قصد دارد به هر شکل ممکن پاسخ رفتار زشت هواداران اتلتیکو مادرید را بدهد.

وینی کوتاه نمی‌آید: فقط یک تیم در مادرید داریم!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اسپانیا به مصاف اتلتیکو مادرید رفت و با نتیجه 1-3 برابر این تیم پیروز شد.
یکی از سه گل این تیم در این دیدار را وینیسیوس جونیور به ثمر رساند که پیش از آغاز این بازی شرایط سختی را سپری کرده بود، چرا که هواداران رقیب عروسکی را که پیراهن رئال با نام و شماره او را به تن داشت به شکلی نمادین از پلی آویزان کرده بودند. 
این ستاره برزیلی با به ثمر رساندن این گل به نوعی انتقامش را از اتلتیکو گرفت و سپس شروع به انجام رقص معروفش در زمین کرد تا نشان دهد که علی‌رغم تمامی اتفاقات همچنان بسیار روحیه بالایی دارد. 

1795406

او پس از پایان این بازی با انتشار تصویری از خودش پس از گلزنی در صفحه اینستاگرامش نوشته بود وینی عاشق مادرید است. این پست کنایه به بنری بود که در کنار عروسک او آویزان شده و روی آن نوشته شده بود مادرید از رئال متنفر است. 
اما این پایان ماجرا نبود و وینیسیوس پستی را در صفحه توییترش هم منتظر کرد. این مهاجم برزیلی در توییترش نوشت: «فقط یک تیم در مادرید وجود دارد. همه ما این را می‌دانیم.»
هواداران رئال مادرید نیز به شدت از این بازیکن در شبکه‌های اجتماعی حمایت کردند تا نشان دهند که او از محبوبیت خاصی در بین آنها برخوردار است.

دیدگاه‌ها