کد خبر : 1867003 | 07 بهمن 1401 ساعت 13:30 | 37.5K بازدید | 12 دیدگاه

مذاکره برای تمدید: بارسا نگران جدایی ستاره فرانسوی

مدیران بارسلونا قصد دارند پیشنهادی را برای تمدید قرارداد عثمان دمبله، مهاجم این تیم، ارائه کنند تا مانع از جدایی او شوند.

مذاکره برای تمدید: بارسا نگران جدایی ستاره فرانسوی

به گزارش "ورزش سه"، دمبله از زمان پیوستن به بارسلونا همیشه برای این تیم مایه دردسر بوده و حتی تا آستانه اخراج از این باشگاه هم پیش رفت.
مدیران بارسا به حدی از او و رفتارهایش عصبانی بودند که به این بازیکن اعلام کردند باید هر طور شده در پنجره نقل و انتقالات زمستانی سال گذشته نوکمپ را ترک کند. اما این اتفاق در نهایت رخ نداد و او همچنان در بارسا ماند و توانست تحت هدایت ژاوی به ستاره این تیم تبدیل شود. 
او در چند ماه اخیر بالاخره توانست ثابت کند که ارزش هزینه‌ای که این باشگاه برای جذب او از بروسیا دورتموند پرداخت کرده بود را دارد و حالا به یکی از مهره‌های کلیدی این تیم تبدیل شده که ژاوی بسیار روی او حساب می‌کند. 

1795160

عملکرد درخشان دمبله باعث شده که توجه بسیاری از باشگاه‌ها به او جلب شود. پاری‌سن‌ژرمن که از مدت‌ها قبل شرایط او را زیر نظر داشت، حالا بیش از پیش به جذب این بازیکن علاقه‌مند شده و ممکن است قصد داشته باشد بند فسخ 50میلیون یورویی او را پرداخت کند و این بازیکن را به خدمت بگیرد.
بارسا به هیچ وجه قصد ندارد این مهاجم فرانسوی را به راحتی از دست بدهد و مذاکرات برای ارائه پیشنهاد تمدید قرارداد به او را آغاز کرده است. روزنامه اسپورت مدعی شده که این تیم امیدوار است بتواند با ارائه پیشنهادی قابل توجه نظر او را برای ادامه حضورش در نوکمپ جلب کند. 
قرارداد فعلی دمبله با بارسا تا تابستان 2024 ادامه دارد، اما بند فسخ نه چندان قابل‌توجهی که در آن گنجانده شده ممکن است کار را برای این باشگاه سخت کند. 

دیدگاه‌ها