کد خبر : 1867040 | 07 بهمن 1401 ساعت 16:48 | 4.5K بازدید | 0 دیدگاه

ناگلزمان: اگر فیزیکی بازی نکنیم به فرانکفورت می‌بازیم

یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، می‌گوید تیمش در بازی مقابل آینتراخت فرانکفورت باید با حداکثر قدرت بدنی بازی کند؛ وگرنه، مقابل این حریف کم خواهد آورد.

ناگلزمان: اگر فیزیکی بازی نکنیم به فرانکفورت می‌بازیم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ فردا در یک بازی مهم به مصاف آینتراخت فرانکفورت می‌رود. بازی دو تیم در هفته هجدهم بوندس‌لیگا و به میزبانی باواریایی‌ها برگزار خواهد شد.

بایرن مونیخ در حال حاضر با 17 بازی 36 امتیازی است و در حالی صدر جدول را به خود اختصاص داده که با تیم دوم جدول 3 امتیاز فاصله دارد. هر لغزشی در هفته‌های آتی می‌تواند صدرنشینی شاگردان ناگلزمان را با خطر مواجه کند.

آینتراخت فرانکفورت هم با 31 امتیاز در رتبه چهارم جدول قرار دارد و با توجه به فاصله نزدیک تیم‌های بالای جدول بازی فردا مقابل بایرن برای این تیم اهمیت بسیار زیادی دارد.

یولیان ناگلزمان در آستانه بازی فردا در یک کنفرانس خبری شرکت کرد و به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد.

1795504

احتمال محرومیت دی‌لیخت به دلیل رسوایی مالی یوونتوس
این مسئله به دپارتمان حقوقی باشگاه ما برمی‌گردد و من چیزی در این باره نمی‌دانم. امیدوارم اتفاق بدی برای بازیکن ما نیفتد.

مربی دروازه‌بان‌های جدید بایرن
ایده‌های زیادی هست و ما گزینه‌های مختلفی داریم. ولی در انتخاب یک مربی فقط من تعیین‌کننده نیستم.

ماتیس تل
تل بازیکن بسیار بااستعدادی است که نقطه قوتش دریبل زدن است. او روز به روز بهتر می‌شود. من، چه در تمرین‌ها و چه در بازی‌ها، از اعتمادبه‌نفس ماتیس خوشم می‌آید. معتقدم او برای بایرن گل‌های زیادی خواهد زد ولی به زمان نیاز دارد.

تایید کردی گراونبرخ و کومان فردا فیکس هستند. مولر هم همین‌طور؟
این اواخر خیلی درباره این موضوع صحبت کرده‌ایم و چیزی تغییر نکرده. هنوز تصمیم نگرفته‌ام. چند پست هنوز خالی هستند و باید تا فردا درباره این پست‌ها تصمیم بگیرم.

گنابری فردا فرصت دیگری پیدا می‌کند؟
او در مقابل کلن فرصت پیدا کرد. ما با هم حرف زدیم. تعویض او در بازی کلن ورزشی بود و ارتباطی با سفر او به پاریس نداشت.

افت جمال موسیالا در دو بازی گذشته
من دلیل عملکرد اخیرش را می‌دانم و به جمال هم گفته‌ام. ولی این چیزی نیست که به صورت عمومی مطرح شود.

شرایط لئون گورتزکا
او باید صددرصد آماده باشد. متاسفانه لئون مدام مشکلات فیزیکی پیدا می‌کند چون از خودش خیلی مایه می‌گذارد. من از او حمایت می‌کنم و سعی دارم خیلی تحت فشار نباشد.

بازی فردا مقابل فرانکفورت
فرانکفورت هم از نظر فوتبالی تیم خوبی است و هم از نظر فیزیکی. با اینکه در چند بازی خوب نبودند، ولی یک فصل عالی را پشت سر می‌گذارند. کولو موانی، گوتزه و لیندستروم بازیکنان تهاجمی خطرناکی هستند. فردا باید از نظر فیزیکی کاملا آماده باشیم تا مقابل آنها کم نیاوریم.

دیدگاه‌ها