کد خبر : 1867043 | 07 بهمن 1401 ساعت 17:00 | 10.6K بازدید | 10 دیدگاه

تن‌‌هاخ: هیچ حریفی را در هیچ رقابتی دست‌کم نمی‌گیریم

اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، در آستانه بازی با ردینگ در جام حذفی گفت تیمش با ترکیبی قوی به مصاف این تیم خواهد رفت.

تن‌‌هاخ: هیچ حریفی را در هیچ رقابتی دست‌کم نمی‌گیریم

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد فردا در خانه خود در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی انگلیس به مصاف ردینگ می‌رود.

یونایتد در روزهای اخیر بعد از پیروزی 3-0 مقابل ناتینگهام فارست روحیه بیشتری پیدا کرده و شکست 3-2 مقابل آرسنال را به فراموشی سپرده است. شاگردان تن‌هاخ امیدوارند با راه‌یابی به مرحله یک‌هشتم جام حذفی شانس خود برای رسیدن به یک جام را بیشتر کنند.

سرمربی هلندی منچستریونایتد در آستانه این بازی در یک کنفرانس خبری شرکت کرد و به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد.

1762137

حضور جیدون سانچو در بازی با ردینگ؟
سانچو در حال تمرین کردن با تیم است. باید ببینیم. او در حال بهتر شدن است. جیدون قدم‌هایی رو به جلو برمی‌دارد و بعد از آخرین جلسه تمرین تصمیم نهایی را می‌گیریم.

فعالیت نقل و انتقالاتی یونایتد
ما ایده‌هایی داریم. برای بعضی بازیکن‌ها آماده دریافت پیشنهاد انتقال قرضی هستیم، ولی برای بعضی نه، پیشنهادی قبول نمی‌کنیم. چون آنها بازیکنان بااستعدادی هستند که یونایتد نیاز دارد. دوم اینکه بازی‌های زیادی در پیش داریم که باید پوشش بدهیم. تیمی که ظرف 30 روز 10 بازی در پیش داشته باشد باید بازیکنان زیادی داشته باشد.

ترکیب یونایتد در بازی فردا
ما همیشه مشکلاتی داریم، ولی بازی فردا ترکیب قوی‌ای انتخاب خواهیم کرد. ما بازیکنان خوبی داریم که در هر شرایطی این امکان را می‌دهند که با تیمی پرقدرت روانه تک‌تک مسابقه‌ها بشویم.

مصدومان یونایتد
دالوت بدون شک بازی نمی‌کند و لوک شاو هم هنوز مشخص نیست. باید صبر کنیم تا بعد از آخرین جلسه تمرین نظر نهایی را بدهیم.

انتقادها از عملکرد دفاعی شیاطین سرخ
هم آرون و هم تایلر در حال حاضر از بهترین بازیکنان یونایتد هستند. روز چهارشنبه دیدید که چقدر عالی کار کردند. خط دفاعی ما واقعا خوب بوده و توانسته خودش را با خواسته‌های کادر فنی تطبیق بدهد.

دیدگاه‌ها