کد خبر : 1867051 | 07 بهمن 1401 ساعت 18:01 | 30K بازدید | 11 دیدگاه

میلان ستاره مراکشی را می‌خواهد ولی نه به این قیمت

یک روزنامه ایتالیایی اعلام کرد احتمال انتقال حکیم زیاش از چلسی به میلان کاهش پیدا کرده، مگر آنکه روسونری حاضر شود او را به صورت دائمی به خدمت بگیرد.

میلان ستاره مراکشی را می‌خواهد ولی نه به این قیمت

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای گذشته خبرهای متعددی درباره نزدیک شدن حکیم زیاش، ستاره مراکشی چلسی، به میلان منتشر شده بود.

اما امروز روزنامه ایتالیایی کوریره دلا سرا در گزارشی اعلام کرد احتمال این انتقال کاهش پیدا کرده است. دو باشگاه ایتالیایی میلان و رم در هفته‌های اخیر تماس‌هایی با چلسی برای جذب زیاش برقرار کردند که در نهایت روسونری موفق شد با آبی‌های لندن پای میز مذاکره بنشیند.

بر اساس گزارش کوریره اولین مشکل بر سر راه انتقال زیاش به میلان دستمزد بالای او است. این ستاره مراکشی که بعد از درخشش در جام جهانی بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته حاضر به کاهش دستمزدش نخواهد بود. او در حال حاضر در چلسی در هر فصل 6میلیون یورو دستمزد می‌گیرد و برخی گزارش‌ها دستمزد او را 7میلیون یورو اعلام می‌کند.

1795514

مشکل دیگر در انتقال او به میلان این است که روسونری خواهان انتقالی قرضی است، اما از سوی دیگر چلسی هشت سهمیه خود برای این انتقال‌ها را پر کرده و در نتیجه زیاش را تنها با قراردادی دائمی خواهد فروخت.

کوریره دلا سرا می‌گوید اولین درخواست چلسی برای زیاش 20میلیون یورو بوده است. ولی در این گزارش ادعا شده میلان معتقد است در لحظات پایانی بازار نقل و انتقالات زمستانی قیمت مدنظر چلسی برای ستاره مراکشی پایین آمده و حتی به نصف خواهد رسید. به این ترتیب به نظر می‌رسد میلان حاضر است برای زیاش 10میلیون یورو پرداخت کند.

1795515

دیدگاه‌ها