کد خبر : 1867061 | 07 بهمن 1401 ساعت 17:56 | 19.6K بازدید | 16 دیدگاه

دبل سیوی که تارتار را ناامید کرد

آقاجانپور، گلر درخشانی که دست نداشت! (عکس)

محمد آقاجانپور در اوایل نیمه دوم دروازه تیمش را نجات داد و نگذاشت بازی به تساوی کشیده شود.

آقاجانپور، گلر درخشانی که دست نداشت! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اشتباه هادی محمدی و دریبل محمدرضا اخباری، هواداران ذوب آهن را نیم‌خیز کرد تا گل تساوی تیمشان را ببینند، اما در درون دروازه تراکتور هنوز یک دروازه‌بان دیگر باقی مانده بود: محمد آقاجانپور.

در لحظه‌ای که محمدرضا سلیمانی در موقعیت تک به گل قرار داشت، آقاجانپور تمام تلاش خود را کرد تا زاویه را بر او ببندد و به قدری بدنش را کش آورد که سلیمانی نتواند سریع‌تر تصمیم بگیرد و ضربه نهایی را بزند.

سرانجام، زمانی که مهاجم ذوب آهن ضربه نهایی را زد، آقاجانپور به بهترین شکل توانست دروازه تیمش را نجات دهد و در نقش ناجی تراکتور ظاهر شود.

نکته جالب این است که پس از دفع این توپ، ضربه بعدی را اسلامی زد، اما دوباره آقاجانپور در مسیر توپ قرار گرفت و این بار با سر دروازه تیمش را بسته نگه داشت و اجازه نداد که این توپ تبدیل به گل شود.

البته در این بین فرصت‌سوزی عجیب محمدرضا سلیمانی هم جالب توجه است؛ چرا که او حدود 5 ثانیه در موقعیت تک به گل قرار داشت و می‌توانست به راحتی دروازه را باز کند، اما گل نزد تا به این ترتیب ذوب آهن فرصت بازگشت به بازی را از دست بدهد.

آقاجانپور با این سیو دیدنی در روزی که به عنوان مدافع مرکزی به میدان رفته بود، ارزش خود را نمایان کرد و نشان داد که بازیکنی در خور برای تیم تراکتور است.

1795530
1795532
1795534
1795533
1795531

دیدگاه‌ها