کد خبر : 1867098 | 07 بهمن 1401 ساعت 20:46 | 22.6K بازدید | 5 دیدگاه

قول جالب عنایتی به هواداران نفت مسجدسلیمان

نفت مسجد سلیمان بعد از مدت‌ها بالاخره یک امتیاز دشت کرد و رضا عنایتی امیدوار است این تیم را در لیگ برتر نگه دارد.

قول جالب عنایتی به هواداران نفت مسجدسلیمان

به گزارش “ورزش سه”، این بار شوک به نفت مسجد سلیمان جواب داد و این تیم با هدایت رضا عنایتی، سرمربی تازه وارد خود یک امتیاز از هوادار گرفت.  شکست‌های متوالی و سنگین نفتی‌ها بار دیگر مدیران این تیم‌ را به فکر تغییرات انداخت و این بار نوبت به رضا عنایتی رسید که هدایت نفت را برعهده بگیرد.

عنایتی درست قبل از دیدار با هوادار قبول مسئولیت کرد و جالب این‌جاست که اولین بازی شاگردانش مقابل تیم هواداری بود که به آن اشراف کامل داشت. نفتی‌ها با هدایت عنایتی در نیمه دوم چندین موقعیت خوب برای کسب پیروزی خلق کردند، اما نتوانستند به گل برسند.

با این حال سهم نفت مسجد سلیمان از این بازی خانگی یک امتیاز بود، اما تک امتیاز کافی بود تا کمی این تیم بحران‌زده و هوادارانش را امیدوار کند.

عنایتی که بازی‌های باقی‌مانده را همانند یک فینال می‌بیند امیدوار است نفت مسجدسلیمان را در لیگ برتر نگه دارد. او در این باره در کنفرانس خبری خود نیز گفت: "امیدوارم این اتحاد و همدلی که به وجود آمده در ۱۳ فینالی که تا پایان فصل داریم، ادامه پیدا کند و جشن ماندن در لیگ را بگیریم، هرچند کار سختی است."

رضا عنایتی امیدوار است در چند بازی باقی‌مانده تا پایان فصل راه حلی برای بقای این تیم پیدا کند. امتیازات نفت بالاخره دو رقمی شد ولی شاگردان عنایتی اکنون با ۱۰ امتیاز در رده شانزدهم هستند و کار سختی در ادامه لیگ خواهند داشت.

دیدگاه‌ها