کد خبر : 1867131 | 08 بهمن 1401 ساعت 00:14 | 59.5K بازدید | 27 دیدگاه

در تمرینی که با چهره های زمستانی برگزار شد

لبخند مسی به شایعات مربوط به بحث کاپیتانی

ستاره آرژانتینی پاری‌سن‌ژرمن بی توجه به حواشی اخیر در تمرین تیمش با روحیه ای بالا ظاهر شد.

لبخند مسی به شایعات مربوط به بحث کاپیتانی

به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان تیم پاری‌سن‌ژرمن در هوای بسیار سرد شهر پاریس تمرین کردند؛ در تمرین امروز لیونل مسی، نیمار و کیلیان امباپه با پیراهن‌های آستین بلند، گردنی، کلاه، دستکش چهره ای کاملا زمستانی به خود گرفته بودند.

در میان بازیکنان پاریس، نفراتی به چشم می خورد که به حدی خود را پوشانده بودند که حتی چهره هایشان نیز دیده نمی شد. در این بین چهره‌های خندانی مثل لیونل مسی هم بود که با روحیه ای بالا خبر از روحیه مناسبش برای همراهی دوباره تیم باشگاهی خود داشت؛ او بی خیال حواشی اخیر در مورد بحث کاپیتانی، با پاریسی ها تمرین کرد و پرانگیزه نشان داد.

1795647

چند بازیکن پاریس در بازی قبلی (جام حذفی) استراحت کردند و حالا آماده همراهی تیم خود در لیگ یک هستند. تیم پاریسی روز یکشنبه در پارک دو پرنس میزبان رنس است. لئو مسی هم یکی از بازیکنانی بود که مقابل پایس د کسل (7-0) به میدان نرفت. در این دیدار کاپیتان تیم امباپه بود که واکنش هایی زیادی به همراه داشت. در این بین بحث‌هایی هم به وجود آمد در خصوص اینکه مسی در حال حاضر هیچ شانسی برای بستن بازوبند کاپیتانی PSG ندارد.

1795649

پاریس با شکست هفته گذشته و کاهش فاصله امتیازاتش با تیم دوم به عدد سه، حالا صدرنشینی شان را در خطر می بینند. در چنین شرایطی این تیم نیاز به درخشش همه ستاره‌های خود دارد و خیلی‌ها منتظر واکنش مسی به حواشی اخیر در مورد کاپیتانی بودند اما گویا او بیخیال این حواشی، حالش در پاریس خوب است و به ادامه روزهای خوب فوتبالی خود می‌اندیشد.

دیدگاه‌ها