کد خبر : 1867133 | 08 بهمن 1401 ساعت 00:28 | 6.2K بازدید | 1 دیدگاه

خیال راحت یاران نوراللهی با یک امتیاز

شباب الاهلی در حضور ستاره ایرانی خود به تساوی مقابل شارجه رسید.

خیال راحت یاران نوراللهی با یک امتیاز

به گزارش "ورزش سه"، در مهم‌ترین مسابقه هفته چهاردهم و آغازین دور برگشت لیگ برتر امارات، تیم فوتبال شباب الاهلی که مثل همیشه احمد نوراللهی را در ترکیب و خط میانی داشت، از ساعت ۱۹:۳۰ جمعه شب در ورزشگاه اختصاصی شارجه، به مصاف این تیم رده دومی رفت.

یاران نوراللهی که شکست دو هفته قبل مقابل بنی‌یاس را با برتری پُر گل برابر عجمان جبران کردند، در دیدار دشوار با شارجه نیاز به یک امتیاز داشتند تا صدرنشین لیگ برتر امارات بمانند که همین اتفاق هم برای آنها افتاد.

تیم فوتبال شباب الاهلی در دیداری که کاملا نسبت به حریف خود برتری داشت و حتی یکبار اجازه نداد توپی به سمت چارچوب دروازه‌اش بیاید، چهار حمله جدی روی دروازه شارجه به وجود آورد که نمایش موفق خط دفاعی و دروازه‌بان تیم میزبان اجازه نداد آنها به گل دست پیدا کنند.

1795652

شباب الاهلی با کسب تساوی بدون گل خارج از خانه در این مسابقه، ۲۹ امتیازی شد و ضمن اینکه فاصله یک امتیازی خود با شارجه رده دومی را حفظ کرد، همچنان صدرنشین لیگ برتر امارات ماند.

احمد نوراللهی، ملی‌پوش ایرانی شباب الاهلی که در دیدار مقابل شارجه سیزدهمین بازی خود در لیگ برتر امارات را انجام داد، در دقیقه ۳۸ چهارمین کارت زرد فصل‌اش را هم دریافت کرد.

دیدگاه‌ها