کد خبر : 1867136 | 08 بهمن 1401 ساعت 07:32 | 51.4K بازدید | 65 دیدگاه

نیمکت‌های ذخیره را از کنار زمین‌های ایران جمع کنید

هشدار خسروی: به‌زودی کشته می‌دهیم

عضو کمیته داوران مدعی شد که برای اینکه اتفاقات بدتر از این رخ ندهد باید نیمکت ذخیره‌ها از کنار زمین حذف شود.

هشدار خسروی: به‌زودی کشته می‌دهیم

به گزارش "ورزش سه"، بعد از حواشی و جنجال به وجود آمده در دیدار تیم‌های پرسپولیس و فولاد، علی خسروی در یک پست مدعی شد که حذف نیمکت ذخیره‌ها تنها راه پایان دادن به تنش‌هایی است که کنار زمین رخ می‌دهد. او تاکید کرد که در غیر این صورت باید شاهد اتفاقات بدتری هم باشیم.

این عضو کمیته داوران که چند روز پیش، پیشنهاد داده بود دستمزد داورها در لیگ برتر به 50 میلیون تومان افزایش پیدا کند، ساعتی پیش نیز یک پیشنهاد برای کاهش تنش‌ها کنار زمین ارائه کرد.

خسروی در این پست که ادبیات آن به سبک تمام پست‌های قبلی او خودمانی و محاوره‌ای بود، پیشنهاد داد که نیمکت ذخیره‌ها باید یک طبقه بالاتر رفته و از کنار زمین حذف شود. او در بخشی از این پست نوشت: "برادر من تو ايران نيمكت ذخيره تعبيه شده كنار زمین جواب نميده. مثل ليگ برتر جزيره، محل اسكان عوامل روي نيمكت (بازيكن، كمك مربي، بدنساز، ماساژور، تداركات و بقيه) بايد بره يك طبقه بالا به‌طوري‌ كه ورود به زمين بهتر كنترل شود. همان سرمربي و مدير تيم داخل محوطه فني كفايت مي‌كند."

او با تاکید به اینکه تا کسی کشته نشده باید فکری به حال این موضوع کرد، افزود: "از جام جهاني كه چيزي نياموختیم. لااقل از فوتبال جزيره (انگلیس)، بوندس ليگا، كالچو و لاليگا بياموزيم) بسم الله تا كسي كشته نشده. از ما وصيت و نصيحت."

دیدگاه‌ها