کد خبر : 1867140 | 08 بهمن 1401 ساعت 01:03 | 23.7K بازدید | 9 دیدگاه

برنامه رحمتی: هر هفته معرفی یک جوان! (عکس)

سرمربی آلومینیوم برای چهارمین بازی پیاپی از بازیکنان رده‌های پایه این باشگاه استفاده کرد.

برنامه رحمتی: هر هفته معرفی یک جوان! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پیروزی آلومینیوم اراک مقابل صنعت نفت در شرایطی به دست آمد که سید مهدی رحمتی تصمیم گرفت در کنار بهره‌مندی از بازیکنان با تجربه، جوانان تیمش را هم محک بزند و نفراتی که در نقل و انتقالات از تیم‌های پایه به بزرگسالان اضافه کرد را در این مسابقه به زمین بفرستد.

رحمتی که طی دیدارهای اخیرشان بازیکنان رده سنی امید مثل مجتبی فخریان، محمدرضا شکیب‌خو و علی وطن‌دوست را به بازی فرستاده و در کنار آن حسین مددی بازیکن بومی اراک را برای نخستین بار در ترکیب یک مسابقه لیگ برتری قرار داده بود، در جدال مقابل صنعت نفت هم دوباره از جوانان تیمش بهره برد.

محمد خردمند، بازیکن تیم امید آلومینیوم که اخیرا با نظر رحمتی به تیم بزرگسالان اضافه شده بود، در دقیقه ۵۶ دیدار مقابل صنعت نفت آبادان به‌عنوان نخستین تعویضی اراکی‌ها به زمین آمد و جای سید محمداحسان حسینی مصدوم را گرفت تا نخستین تجربه لیگ برتری خود را کسب کند.

دقایقی پس از حضور این بازیکن جوان در ترکیب آلومینیوم اراک، محمدرضا شکیب‌خو بازیکن ۲۱ ساله این تیم هم با نظر سرمربی این تیم به زمین رفت و جای هانسل زاپاتا را گرفت تا در روز پیروزی پُر گل شاگردان رحمتی، این مربی از جوانان خود هم بهره برده باشد.

عکس: محمد عباسی- ورزش سه

1795670

دیدگاه‌ها