کد خبر : 1867188 | 08 بهمن 1401 ساعت 11:40 | 13.2K بازدید | 0 دیدگاه

آمار قابل توجه دفاع آخر سیرجانی‌ها؛

وقتی سهرابیان سومی را از استقلال گرفت (عکس)

ثبت سه گل و یک پاس گل به خوبی نشان‌دهنده این موضوع است که سهرابیان چه مهره مهمی برای گل‌گهر به شمار می‌رود.

وقتی سهرابیان سومی را از استقلال گرفت (عکس)

ه گزارش "ورزش سه"، پیش از این سهرابیان در سه بازی پیاپی برابر ذوب‌آهن، فولاد خوزستان و هوادار برای گل‌گهر در نقش بازیکنی کلیدی ظاهر شده بود و با ارسال یک پاس گل و ثبت دو گل نقش بسیار مهمی در 9 امتیازی که تیمش در این سه مسابقه کسب کرده است، ایفا کرد ولی این پایان کار مدافعی که در آخرین اردوی تیم ملی پیش از جام جهانی از لیست کی‌روش خط خورد، نیست.

1795739

سهرابیان در این فصل 14 مرتبه در ترکیب آبی‌پوشان سیرجانی به میدان رفته که معمولا این اتفاق به عنوان بازیکن ثابت برای او رخ داده و روز گذشته هم او از ابتدا در دربی کرمان وارد زمین شد و در طول مسابقه و پیش از بیرون رفتن شیمبا به دلیل مصدومیت نبرد جذابی با این مهاجم برزیلی داشت.

1795742

اما بدون شک اوج کار سهرابیان در بازی روز گذشته برابر مس رفسنجان در دقیقه 90+4 دیده شد که سهرابیان جلو کشیده موفق شد به زیبایی ارسال دقیق و کات‌دار قاسمی‌نژاد را به گل تبدیل کند تا تیمش از یک شکست خانگی جان سالم به در ببرد.

1795741

گل‌گهری‌ها با این تساوی 30 امتیازی شدند و توانستند به دلیل تفاضل گل بهتر جای استقلال را در رتبه سوم بگیرند. شکست روز گذشته پرسپولیس در آخرین مسابقه هفته هفدهم، مدعیان قهرمانی از جمله گل‌گهر را امیدوار کرده و حالا آنها با انگیزه بیشتری به هفته هجدهم وارد خواهند شد.

1795740

عکس‌ها ابوالفضل امیرزاده

دیدگاه‌ها