کد خبر : 1867205 | 08 بهمن 1401 ساعت 12:40 | 9.4K بازدید | 42 دیدگاه

خشم رییس اتلتیکو: رئال داوران را تحت فشار می‌گذارد!

میگل آنخل گیل مارین، رییس باشگاه اتلتیکو مادرید، معتقد است که فشارهای رئال مادرید باعث تغییر نظر داوران و تصمیم گیرندگان در زمین بازی می‌شود.

خشم رییس اتلتیکو: رئال داوران را تحت فشار می‌گذارد!

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید از شکست 1-3 برابر رئال مادرید در مرحله یک‌ چهارم نهایی جام حذفی اسپانیا هنوز به شدت عصبانی و ناراحت است. 
دیه‌گو سیمئونه پس از شکست در این بازی مدعی شده بود که دنی سبایوس باید زودتر از زمین بازی اخراج می‌شد و این اتفاق ممکن بود روند این بازی را به صورت کامل تغییر دهد. 
حالا نوبت به رییس باشگاه اتلتیکو مادرید رسیده که انتقادش از عملکرد داوران در این بازی را ابراز کند. او در گفت‌و‌گو با سایت رسمی این باشگاه که در روزنامه مارکا به چاپ رسیده اظهار داشت: «من نهایت احترام را برای تیم داوری قائل هستم و اطمینان دارم که هدف آن‌ها همیشه این است که بهترین تصمیم را بگیرند اما هرکسی که شرایط را از بیرون ببیند متوجه خواهد شد که اتفاقی مشابه برای دهه‌ها در حال رخ دادن است. متاسفانه این موضوع دیگر باعث تعجب کسی نمی‌شود چون خبر جدیدی نیست. این اتفاقی کاملا واضح است و شما می‌توانید آن را در طول تاریخ به خاطر بیاورید.»
او با اشاره به قدرت مدیران رئال مادرید اضافه کرد: «رئال باشگاهی است که اطرافیان بسیار قدرتمندی دارد. آن‌ها چنان فشاری روی تیم داوری ایجاد می‌کنند که طبیعی است داوران تحت تاثیر قرار بگیرند. آ‌ن‌ها از این موضوع به خوبی آگاه هستند که اگر اشتباهی بکنند یا حتی اگر تصمیم درستی به ضرر آن‌ها بگیرند با چه عواقبی روبه‌رو هستند. به راه انداختن موجی علیه کسانی که از نظر آن‌ها به تیم‌شان ضربه زده‌اند بسایر عادی و رایج است.»

1795788

مارین با ابراز ناراحتی از این شرایط گفت: «اوضاع همین است و اتلتیکو واقعا توانایی ایجاد تغییر در این شرایط را ندارد. ما باید تا جایی که می‌توانیم رقابت کنیم. ورزشگاه و رنگ پیراهن نباید تاثیری روی تصمیمات داشته باشد. بازیکنان ما در این بازی از عواقب همین فشارها آسیب دیدند و این چیزی است که باعث خشم هواداران می‌شود.» 
رییس باشگاه اتلتیکو با اشاره به اشتباه داور در اخراج نکردن سبایوس ادامه داد: «این موضوع کاملا مشخص بود. بازی 0-1 بود و این اتفاق در دقیقه 71 باید رخ می‌داد. درست است که آن‌ها در ورزشگاه خودشان بودند اما 10 نفره شدن رئال مادرید اتفاق بزرگ و مهمی بود. ما به این شرایط عادت کردیم. ما بارها و بارها خواندیم که در دربی از تیم خاصی حمایت می‌شود اما در واقع شب گذشته از کسانی که حمایت نشد آنتوان گریزمان و آلوارو موراتا بودند.»
مارین درباره دلیل صحبتش درباره این موضوع اظهار داشت: «من معمولا حرف نمی‌زنم چون فورا به این متهم می‌شوم که سعی دارم نقش قربانی را ایفا کنم اما هرکسی که واقعا از دی ان ای اتلتیکو مادرید خبر داشته باشد می‌داند که ما دوست نداریم باخت را توجیه کنیم. شرایط فعلی ما در لالیگا و حذف از لیگ قهرمانان به خاطر وضعیت خودمان است. جبران این وضع به خودمان بستگی دارد و اصلا توجیهی وجود ندارد، اما باید همه از این که این سیستم چطور کار می‌کند مطلع باشند.»

دیدگاه‌ها