کد خبر : 1867240 | 08 بهمن 1401 ساعت 14:03 | 26.3K بازدید | 3 دیدگاه

جریمه سنگین برای چند ملی پوش اروگوئه

فیفا تیم ملی اروگوئه را نقره‌داغ کرد

کمیته انضباطی فیفا چند بازیکن تیم ملی اروگوئه را به دلیل جنجالی که در آخرین بازی‌‌شان در جام جهانی ۲۰۲۲ رقم زدند، جریمه کرد. فدراسیون فوتبال این کشور هم جریمه شد.

فیفا تیم ملی اروگوئه را نقره‌داغ کرد

به گزارش "ورزش سه"، بازی سوم اروگوئه در جام جهانی برابر غنا بسیار جنجالی شد. اروگوئه 2-0 به پیروزی رسید ولی هر دو تیم از دور رقابت ها کنار رفتند چرا که کره جنوبی توانست پرتغال را 2-1 مغلوب کند. داوری بازی نیز حواشی فراوانی داشت و سیبرت آلمانی دو صحنه مشکوک را برای اروگوئه پنالتی نگرفت. در پایان بازی بازیکنان اروگوئه به سمت سیبرت حمله‌ور شدند و به شدت اعتراض کردند. در تونل ورزشگاه نیز کاوانی به تلویزیون وی ای آر ضربه زد، ضمن اینکه دوربین ها صحنه ضربه زدن خیمنز به ناظر فیفا را نیز شکار کردند.

1795851

فیفا علیه رفتارهای خشن چند بازیکن اروگوئه در جریان آن بازی پرونده ای تشکیل داد و در نهایت حکم خود را صادر کرد. علاوه بر بازیکنان، فدراسیون فوتبال اروگوئه هم به خاطر سوءمدیریت بازیکنان تیم ملی این کشور جریمه شده است.

بر اساس اعلام کمیته انضباطی فیفا، مجازات در نظر گرفته شده برای فدراسیون فوتبال اروگوئه، محرومیت از فروش بلیت سکوهای پشت دروازه‌ها در اولین بازی رسمی بعدی این تیم و پرداخت جریمه 50 هزار فرانک سوئیس است.

1795854

همچنین برای خوزه خیمنز، به عنوان بازیکنی که تندترین واکنش را نسبت به تصمیمات داور مسابقه داشت، چهار جلسه محرومیت و پرداخت 20 هزار فرانک سوئیس در نظر گرفته شده است. فرناندو موسلرا، دروازه‌بان تیم، نیز چهار جلسه محروم و 20 هزار فرانک سوئیس جریمه شده است. ادینسون کاوانی باید 15 هزار فرانک سوئیس جریمه بپردازد و یک جلسه نیز از همراهی تیم ملی اروگوئه محروم خواهد بود و در نهایت برای مدافع کهنه‌کار تیم، دیه‌گو گودین، یک جلسه محرومیت و 15 هزار فرانک سوئیس جریمه در نظر گرفته شده است.

تمام محرومیت‌های در نظر گرفته شده باید در بازی‌های رسمی تیم ملی اروگوئه که زیر نظر فیفا برگزار می‌شوند به اجرا درآیند و متوجه بازی های باشگاهی نخواهند شد. به این ترتیب کاوانی و خیمنز می توانند بدون مشکل برای والنسیا و اتلتیکو به میدان بروند.

دیدگاه‌ها