کد خبر : 1867251 | 08 بهمن 1401 ساعت 14:33 | 8.6K بازدید | 2 دیدگاه

پنج گل با شوتهای یک شکل و دقیق

خانم گل آسیا با ضربات کشنده در ازبکستان

سارا شیربیگی ستاره تیم ملی فوتسال زنان ایران در جریان پیروزی ۱۶ گله امروز تیم‌ملی ایران در برابر تاجیکستان، پنج گل را وارد دروازه حریف ایران کرد!

 خانم گل آسیا با ضربات کشنده در ازبکستان

به گزارش ''ورزش سه''، دومین دیدار تیم ملی فوتسال زنان ایران در تورنمنت کافا درحالی ظهر امروز از ساعت ۱۲:۳۰ آغاز شد که ملی پوشان در دیدار نخست خود را که روز گذشته برگزار شد با نتیجه پنج بر صفر تاجیکستان را درهم کوبیده و با روحیه مضاعف برای انجام دومین دیدار خود و صف آرایی در برابر تاجیکستان حاضر شدند.

اما با آغاز این دیدار، آتش بازی ستاره‌های ایران در محوطه جریمه تاجیکستان هم آغاز شد. در نیمه نخست این دیدار، سارا شیربیگی، ستاره ۳۱ ساله فوتسال ایران که در جریان قهرمانی ایران در مسابقات جام ملت‌های آسیا در سال ۲۰۱۸ نیز عنوان خانم گلی قاره کهن را کسب کرده بود، در طی ۱۲ دقیقه ۴ گل وارد دروازه حریف تاجیکی کرد و در آغاز نیمه دوم نیز یک بار دیگر دروازه حریف ایران را گشود تا سهم چشم‌گیری در پیروزی پُر گل ایران در برابر تاجیکستان داشته باشد.

شیربیگی اگرچه در جریان دیدار روز گذشته ایران موفق به گلزنی در برابر قرقیزستان نشد اما با به ثمر رساندن پنج گل در دومین دیدار، گام بزرگی برای کسب عنوان خانم گلی رقابت های کافا ۲۰۲۳ برداشت و حالا یک بار دیگر فرصت دارد تا با به ثمر رساندن گل‌های بیشتر در دیدار روز دوشنبه برابر میزبان مسابقات، علاوه بر جام قهرمانی، عنوان خانم گلی را نیز فتح کند.

1795886

دیدگاه‌ها