کد خبر : 1867269 | 08 بهمن 1401 ساعت 21:57 | 14.5K بازدید | 2 دیدگاه

بازگشت کاپیتان گل‌گهر به موقعیت ابتدای فصل (عکس)

مهران گلزاری برای دومین بازی متوالی در ترکیب اصلی گل‌گهر قرار گرفت.

بازگشت کاپیتان گل‌گهر به موقعیت ابتدای فصل (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، شماره 6 سرمه‌ای‌پوشان به دلیل تک‌باشگاهی بودن و حضور طولانی مدت در اردوی گل‌گهر، از بازیکنان مورد توجه مردم و علاقه‌مندان به فوتبال در سیرجان به شمار می‌رود؛ بازیکنی که از تیم‌های پایه گل‌گهر کارش را آغاز کرده و حالا در 3۲سالگی ضمن عبور از بازی 300 با پیراهن تیم شهرش، در لیگ برتر به عنوان یکی از مهره‌های اصلی تیم به میدان می‌رود.
فصل بیست‌ودوم که آغاز شد، مهران گلزاری به عنوان کاپیتان تیم در چهار بازی پیاپی برابر تراکتور، مس رفسنجان، سپاهان و مس کرمان در ترکیب اصلی وارد زمین شد، اما مصدومیتی بدهنگام سبب شد تا او هفته‌ها از ترکیب دور شود و در شروع نیم فصل دوم بار دیگر به یکی از یازده بازیکن ثابت تیم بدل شده است.

1795903

گلزاری روز گذشته نیز پس از اینکه در اولین بازی نیم فصل به طور کامل مقابل تراکتور در تبریز بازی کرد، در جمع 11 بازیکن اصلی تیم دیده می‌شد و در کنار آرمین سهرابیان، دو دفاع مرکزی گل‌گهر بودند. البته گلزاری و سایر مدافعین تیم امیر قلعه‌نویی در دقایق پایانی نیمه اول لحظات دشواری را پشت سر گذاشتند، ولی در مجموع به جز چند صحنه بر جریان بازی تسلط داشتند.

گلزاری برای ادامه حضور در ترکیب اصلی گل‌گهر در روزهای سخت پیش رو، مسیح زاهدی، علیرضا آرتا و سهرابیان را به عنوان سه رقیب جدی در کنار خود می‌بیند که البته این چهار مدافع شرایط خوبی را برای پوشش قلب خط دفاعی گل‌گهر در لیگ بیست‌ودوم ایجاد کرده‌اند.

1795904

عکس‌ها: ابوالفضل امیرزاده

دیدگاه‌ها