کد خبر : 1867271 | 08 بهمن 1401 ساعت 15:29 | 3.7K بازدید | 4 دیدگاه

لیگ برتر والیبال؛

عطایی و یک چالش سخت برای حفظ صدرنشینی

هراز آمل فردا در یک بازی دشوار به مصاف شهرداری ارومیه خواهد رفت.

عطایی و یک چالش سخت برای حفظ صدرنشینی

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مسابقات حساس این هفته، تیم صدرنشین جدول رده‌بندی در آمل میزبان شهرداری ارومیه است. شاگردان جهانگیر سیدعباسی در تیم شهرداری ارومیه که در هفته بیست‌ویکم برابر پاس گرگان دومین ناکامی در دور برگشت را تجربه کردند، در این هفته برای دو رقمی کردن بردهای خود در جدول تلاش خواهند کرد تا امید بیشتری برای راهیابی به مرحله پلی‌آف داشته باشند.

بازی دور رفت دو تیم سه بر دو به سود لبنیات هراز آمل به پایان رسیده بود و شاگردان بهروز عطایی به دنبال تثبیت جایگاه خود در صدر جدول و تکرار پیروزی برابر حریف هستند.

لبنیات هراز آمل با 16 برد و 46 امتیاز در جایگاه نخست و شهرداری ارومیه با 9 پیروزی و 25 امتیاز در جایگاه دهم جدول رده‌بندی قرار دارد.

همچنین صدوپنجاهمین مسابقه لیگ برتر مردان در سال 1401 به مصاف دو تیم مس رفسنجان و شهرداری گنبد اختصاص دارد. این دو تیم که در تلاش هستند خود را از منطقه قرمز چهار تیم پایین جدول و احتمال سقوط به دسته یک دور کنند و در هفته گذشته برابر حریفانشان به پیروزی رسیده‌اند، مسلما در رفسنجان رقابتی جذاب خواهند داشت.

دیدار رفت این دو تیم سه بر دو به نفع شهرداری گنبد به پایان رسیده بود و مس رفسنجان در خانه با استفاده از تاکتیک‌های محمد محمدکاظم به دنبال برد و انتقام از حریف است.

دیدگاه‌ها