کد خبر : 1867277 | 08 بهمن 1401 ساعت 15:51 | 6.8K بازدید | 1 دیدگاه

روند انتصاب دو پست حساس فدراسیون انجام شد

دبیرکل فدراسیون فوتبال از روند مربوط به انتصاب حسابرس مستقل بیرونی و خزانه‌دار فدراسیون به صورت رسمی و قانونی خبر داد.

روند انتصاب دو پست حساس فدراسیون انجام شد

به گزارش "ورزش سه"، از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مجمع عمومی فوق‌العاده فدراسیون فوتبال با حضور  محمد پولادگر، معاون وزیر ورزش و جوانان، مهدی تاج، رئیس فدراسیون و هدایت ممبینی، دبیر کل، اعضای هیات رئیسه و نمایندگان AFC و فیفا از ساعت ۱۰ صبح امروز در مرکز ملی فوتبال ایران به صورت آنلاین برگزار شد .

در این مجمع این مصوبات به تایید اعضای مجمع رسید: تایید انتصاب مؤسسه آزمودگان به عنوان حسابرس مستقل بیرونی. تایید وحید فدایی به عنوان انتصاب خزانه‌دار فدراسیون فوتبال.

هدایت ممبینی، پس از پایان نشست امروز مجمع عمومی فوق‌العاده فدراسیون عنوان کرد: وظیفه خود می‌دانم از همکاری صمیمانه وزارت ورزش و جوانان، اعضای محترم هیات رئیسه، مجمع عمومی فدراسیون شامل هیات‌های فوتبال و باشگاه‌ها که مشارکت حداکثری را داشتند تشکر کنم.

وی ادامه داد: اعضای محترم مجمع حضور به موقعی در بازه زمانی تعیین‌شده اعلام‌شده تا پایان فرایند رای‌گیری داشتند تا روند مربوط به انتصاب حسابرس مستقل بیرونی و خزانه‌دار فدراسیون به صورت رسمی و قانونی به انجام برسد.

دبیرکل فدراسیون اضافه کرد: همچنین در این فرصت از کادر اجرایی برپایی مجمع که در روزهای گذشته تلاش شبانه‌روزی داشتند تا با ایجاد زیرساخت‌های لازم زمینه حضور برخط اعضا محترم مجمع و همچنین نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا را فراهم کنند، تشکر و قدردانی می‌کنم. امیدوارم فوتبال با همراهی خانواده بزرگ خود بتواند گام‌های بلندتری را جهت رسیدن به اهداف مدنظر بردارد.

دیدگاه‌ها