کد خبر : 1867281 | 08 بهمن 1401 ساعت 16:10 | 21.4K بازدید | 20 دیدگاه

به حقمان در دربی رسیدیم

آنچلوتی: اهمیتی به بیانیه اتلتیکو نمی‌دهم

کارلو آنچلوتی می گوید که بیانیه مدیر اجرایی باشگاه اتلتیکو در اعتراض علیه رئال و کمیته داوران را نخوانده و به آن اهمیتی نمی‌دهد.

آنچلوتی: اهمیتی به بیانیه اتلتیکو نمی‌دهم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید فرداشب در برنابئو میزبان رئال سوسیداد است. مادریدی‌ها پس از شکست از بارسا در فینال سوپرجام اسپانیا روی دور برد قرار دارند. رئال پنجشنبه شب توانست اتلتیکو را از کوپا دل ری کنار بزند و حالا با روحیه‌ای مضاعف برابر تیم سوم جدول لالیگا قرار خواهد گرفت.

1795383

کارلو آنچلوتی، مربی رئال، در نشست خبری این بازی گفت: «سوسیداد این روزها بسیار خوب بازی می‌کند و روند مثبتی دارد. نیمه اول بازی با اتلتیکو خوب نبودیم و برابر سوسیداد باید بسیار بهتر باشیم. باید هم در کارهای دفاعی و هم در حمله نمایشی کامل ارائه دهیم.»

آنچلوتی در واکنش به اظهارات خیل مارین، مدیر اجرایی اتلتیکو و حمله او به رئال و کمیته داوران گفت: «بیانیه او را نخواندم و فقط چیزهایی را شنیدم. این موضوع برایم بی‌اهمیت است. بازی برابر اتلتیکو سخت و تقریبا برابر بود، اما ما مستحق پیروزی بودیم و به هدفمان هم رسیدیم. در مورد حرف‌های خیل مارین نظری ندارم و تنها تمرکزم روی بازی فرداست.»

رشد رئال پس از شکست از بارسا: «فوتبال همین است و در آن مقاطع دشواری خواهید داشت که باید به سرعت از آنها خارج شوید. باید خونسرد بود و آرامش را از دست نداد. فوتبال همیشه به شما فرصت خروج از بحران را می‌دهد. باید متمرکز بود و روزهای خوب به سرعت می‌توانند از راه برسند. تیم ما فوتبال بلد است و البته گاهی نیاز است تا از شخصیت و هویت خودتان برای پیروزی استفاده کنید. سال گذشته نیز چنین روزهایی داشتیم. رئال ایده‌هایی واضح و روشن دارد. رئال تیمی است که می‌داند چطور به پیروزی برسد.»

شرایط روحی وینیسیوس پس از اتفاقات قبل از دربی: «شرایط وینی خوب است و بسیار سخت تمرین می‌کند. در دربی شانس‌های خوبی را از دست داد، ولی خوشحالم که در نهایت گلزنی کرد.»

1795373

رودریگو به عنوان هافبک: «من از سیستم 1-3-2-4 به خصوص در فاز دفاع خوشم می‌آید. رودریگو و آسنسیو چند بار به عنوان هافبک بازی کرده‌اند و می‌دانم که خود رودریگو هم دوست دارد پشت مهاجمان بازی کند. در بسیاری از بازی‌ها در این پست بازی کرده و او را برای این پست آماده کرده‌ام.»

انتقادات از عملکرد داوران اسپانیایی: «داوری کار دشواری است و پس از ورود VAR به نظر می‌رسید مشکلات کمتر خواهد شد ولی به غیر از مسئله آفساید، هر تصمیم دیگر داور می‌تواند جنجالی شود. البته فساد داوری دهه 60 و 70 را دیگر نداریم و داوری‌ها بسیار بهتر شده‌اند.»

روند خوب رئال در بازی‌های خانگی: «خوشحالم که فردا باز هم در برنابئو بازی داریم و هواداران از ما حمایت خواهند کرد. برابر اتلتیکو فوق‌العاده بودند و به یاد بازی‌های لیگ قهرمانان فصل گذشته افتادم.»

دیدگاه‌ها