کد خبر : 1867291 | 08 بهمن 1401 ساعت 16:55 | 19.2K بازدید | 32 دیدگاه

شهامت او قابل‌تحسین است

سیمئونه: بیانیه مدیر باشگاه، حرف دل همه ما بود

دیه‌گو سیمئونه، مربی اتلتیکو مادرید، از بیانیه خیل مارین، مدیر اجرایی باشگاه، علیه رئال و کمیته داوران اسپانیا حمایت کرد.

سیمئونه: بیانیه مدیر باشگاه، حرف دل همه ما بود

به گزارش "ورزش سه"، دربی پنجشنبه شب رئال و اتلتیکو از لحاظ داوری حواشی زیادی داشت. اتلتیکو معتقد است دنی سبایوس در شرایطی که بازی را 1-0 پیش بودند، باید از زمین اخراج می‌شد و رئال 10 نفره شانسی برای بازگشت پیدا نمی‌کرد ولی سبایوس کارت زرد دوم را نگرفت و در ادامه میزبان توانست گل تساوی و سپس گل‌های بعدی را بزند. خیل مارین، مدیر اجرایی اتلتیکو، در اظهاراتی تند علیه رئال و کمیته داوران گفت که هیچ داوری شهامت 10نفره کردن رئال در دربی آن هم در برنابئو را ندارد.

1795938

دیه‌گو سیمئونه در نشست خبری امروز خود و در واکنش به بیانیه خیل مارین گفت: «از روزی که من وارد فوتبال اسپانیا شدم، هرگز با چنین بیانیه شجاعانه‌ای روبرو نشده‌ام. خیل مارین حرف دل همه هواداران اتلتیکو، کادر مدیریتی، فنی و بازیکنان را زد. ما به دنبال توجیه شکست نیستیم و تنها توقع داریم عدالت رعایت شود. اینکه داوران و VAR به همه تیم‌ها نگاهی یکسان داشته باشند. خیل مارین در مورد قضیه سبایوس که کاملا واضح بود، موضعی کاملا طبیعی گرفت. او حرفی را زد که همه دوست داشتیم بزنیم.»

1793930

سیمئونه ادامه داد: «چه تغییری قرار است اتفاق بیفتد؟ هیچ چیز. ما باختیم و باید قبول کنیم که دیگر در کوپا دل ری نیستیم. اتلتیکو باید تلاش کند بهتر و بهتر شود. به نظر می‌رسد به دنبال بهانه و توجیه باخت هستیم، ولی اینگونه نیست. حرف‌های ما برای کسی اهمیتی ندارد و واقعیت این است که رئال صعود کرده و ما حذف شده‌ایم.»

سیمئونه در مورد آینده‌اش گفت: «قرارداد من به گونه‌ای است که ادامه کارم در اتلتیکو به نتایجی که در پایان فصل کسب خواهیم کرد بستگی دارد. در پایان هر فصل می‌نشینیم و در مورد آینده حرف می‌زنیم. امسال هم استثنا نخواهد بود.»

دیدگاه‌ها