کد خبر : 1867314 | 08 بهمن 1401 ساعت 19:07 | 49.8K بازدید | 32 دیدگاه

مشغول کارهای دریافت ویزا هستیم؛

توضیح پرسپولیس در مورد زمان ورود لئاندرو پریرا

با اعلام محمد محمدی، لئاندرو پریرا، گزینه اول یحیی گل‌محمدی برای تقویت خط حمله سرخپوشان بوده است.

توضیح پرسپولیس در مورد زمان ورود لئاندرو پریرا

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه پرسپولیس روز پنجشنبه از جذب لئاندرو پریرا برای تقویت خط حمله سرخپوشان در نیم فصل دوم خبر داد، اما با این حال همچنان زمان ورود این بازیکن به ایران و حضورش در تمرینات پرسپولیس مشخص نیست.

محمد محمدی، معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس که امروز در‌ گفت‌وگویی با برنامه شب‌های فوتبالی درباره مسائل مختلف پیرامون این باشگاه صحبت کرد، درباره جذب پریرا و زمان ورود او به ایران گفت: بعد از تاییدیه کادرفنی و اعلام نیاز از سوی آنها برای نیم فصل دوم، دو هفته است که مذاکره می‌کنیم و به جمع‌بندی‌های خوبی رسیدیم و توافق‌نامه امضا شده است. امروز کارهای ویزای ایشان را انجام می‌دادیم که در اسرع وقت به ایران بیایند، اما هنوز بلیت تهیه نکرده‌ایم. آقای درویش از صبح پیگیر کارهای ویزا بودند.

ویدئو: 271053

محمدی در پاسخ به این سؤال که پریرا گزینه چندم یحیی گل‌محمدی بوده‌ است، گفت: ما سعی کردیم کار را با گزینه اول آقای گل‌محمدی پیش ببریم که خدا را شکر انجام شد.

او در پایان عنوان کرد: تمام تلاشمان را می‌کنیم و انشاالله با اضافه شدن بازیکن برزیلی، سعی می‌کنیم شرایط را از همه لحاظ برای کادرفنی مهیا کنیم تا تیم بدون دغدغه و حاشیه به کارش ادامه بدهد. ما هم در کنار آنها هستیم تا بتوانیم در آرامش کامل کارمان را انجام بدهیم و در پایان فصل یک قهرمانی دیگر برای تیم بزرگ پرسپولیس کسب کنیم.

دیدگاه‌ها