کد خبر : 1867319 | 08 بهمن 1401 ساعت 19:23 | 17.3K بازدید | 7 دیدگاه

قرارداد دارم و باید تابع تصمیم گل‌گهر باشم

تیکدری: حامد لک دقیقا 74 دقیقه روی زمین بود!

مهدی تیکدری می‌گوید انتظار دارد هواداران بیشتری برای حمایت از گل‌گهر به استادیوم بیایند.

تیکدری: حامد لک دقیقا 74 دقیقه روی زمین بود!

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تیکدری، مدافع گل‌گهر، در خصوص بازی‌شان با مس رفسنجان گفت: کلا ۹۰ دقیقه دست ما بود، بیست دقیقه اول می‌توانستیم گل بزنیم، ولی برخلاف جریان بازی گل خوردیم و تمرکز نداشتیم و گل دوم را هم خوردیم. ولی خوشبختانه توانستیم به بازی برگردیم. سه امتیاز حقمان بود؛ ولی خداراشکر توانستیم یک امتیاز بگیریم که فاصله رفسنجان با ما کم نشود. اگر باختی می‌آوردیم که حقمان نبود از لحاظ روحی-روانی رویمان تاثیر می‌گذاشت. در نود دقیقه ما سوار بازی بودیم و مستحق سه امتیاز بودیم.

او در مورد وقت‌کشی حریف بیان کرد: غیر از گلرشان، بقیه بازیکنان‌ این حرکت را انجام نمی‌دادند و حتی کاپیتانشان با بینی شکسته به بازی ادامه داد. ولی حامد لک از دقیقه ۲۰ تا ۴+۹۰ روی زمین بود. داور به او دیر کارت داد، ولی این‌ها جزء فوتبال است و او هم برای هدفی که داشتند وقت‌کشی می‌کرد که تیمش متضرر نشود.

1795996

تیکدری در مورد حضور تماشاگران گفت: حس خوبی است و فوتبال بدون تماشاگر معنایی نداشت. تیم جایگاه بدی ندارد و دست آنهایی را که آمدند می‌بوسیم. ولی توقع داریم تماشاگران بیشتری بیایند؛ چون این تیم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

او ادامه داد: من فکر می‌کنم می‌توانستیم جایگاه بهتری داشته باشیم، ولی دو-سه هفته‌ای است که توپ‌هایمان گل نمی‌شود. انشاءالله این بدشانسی هم دست از سرمان بردارد و توپ‌هایمان گل شود تا آخر فصل سربلند باشیم و امسال رتبه بهتر از سال گذشته که چهارم بود را کسب کنیم.

او در مورد شایعات حضورش در تیم‌ استقلال گفت: از زمانی که تراکتور بودم، صحبت‌هایی بوده و باشگاه استقلال و پرسپولیس به من لطف دارند. ولی من قرارداد دارم. فکر می‌کنم باید تابع تصمیم باشگاه باشم و بعد که قراردادم تمام شد می‌توانم تصمیمم را بگیرم.

او در پایان راجع به بازی بعدی‌شان با سپاهان گفت: سپاهان در چند هفته اخیر همه بازی‌هایش را برده. سپاهان از شروع نقل و انتقالات تیم خوبی بست و همیشه ثبات داشته است. قطعا بازی در اصفهان مقابل این سپاهان پرستاره سخت است. ولی ما هم گل‌گهریم و بازیکنان بزرگی داریم و از پس هر کاری برمی‌آییم. این بازی‌های رو در رو خیلی تاثیرگذار است. امیدوارم هر تیمی حقش باشد ببرد.

دیدگاه‌ها