کد خبر : 1867320 | 08 بهمن 1401 ساعت 19:30 | 5.8K بازدید | 5 دیدگاه

یک دست مقابل امیدواری نفتی‌ها (عکس)

دروازه‌بان آلومینیوم با مهار پنالتی اجازه نداد صنعت نفت به بازی برگردد.

یک دست مقابل امیدواری نفتی‌ها (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، صنعت نفت آبادان پس از اینکه با شکست دو بر صفر به رختکن رفت، نیمه دوم دیدار مقابل آلومینیوم را توفانی شروع کرد و روی یک صحنه مشکوک صاحب یک ضربه پنالتی شد، اما فرصت عالی این تیم برای جبران یکی از دو گل خورده، در دقیقه 50 از دست رفت و حسین پورحمیدی مانع از گلزنی نفتی‌ها شد.

پورحمیدی که در دیدار هفته چهاردهم مقابل نفت مسجدسلیمان با مهار پنالتی، سه امتیاز را برای آلومینیوم اراک نگه داشت، در مسابقه دیروز برابر یک تیم نفتی دیگر هم چنین کاری انجام داد و شوت محکم طالب ریکانی را با شیرجه به سمت چپ و مهار دست تماشایی دفع کرد تا دروازه تیمش بسته بماند.

1796000

هرچند پورحمیدی در نیمه اول یک سیو داشت و در نیمه دوم این پنالتی را به زیبایی مهار کرد، اما پنج دقیقه پس از آن روی توپی که از جناح راست زمین ارسال شد، با ضربه دست میثم تهی‌دست دروازه خود را بازشده دید تا از ثبت یازدهمین کلین‌شیت فصل ناکام بماند و با بدشانسی در رسیدن به این مهم بازی با صنعت نفت را تمام کند.

دروازه‌بان آلومینیوم در شرایطی مقابل صنعت نفت یک گل دریافت کرد که نسبت به آن به شدت اعتراض داشت و حتی با بغض بازی را دنبال کرد. چراکه اعتقاد داشت بازیکن حریف با دست دروازه او را باز کرده و اجازه نداده کلین‌شیت کند.

عکس: محمد عباسی - ورزش سه

دیدگاه‌ها