کد خبر : 1867325 | 08 بهمن 1401 ساعت 20:00 | 31.3K بازدید | 7 دیدگاه

سرمربی اسپورتینگ:

طارمی اسکلت پورتو را تشکیل می‌دهد!

سرمربی اسپورتینگ در آستانه دیدار فینال آلیانزکاپ مقابل پورتو به تمجید از ستاره ایرانی اژدها پرداخت.

طارمی اسکلت پورتو را تشکیل می‌دهد!

به گزارش "ورزش سه" روبن آموریم، سرمربی اسپورتینگ، این جمعه، در لیسبون، در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی فینال جام اتحادیه که در آن اسپورتینگ در لیرا به مصاف پورتو خواهد رفت، به تمجید از حریف پرداخت و البته مدعی شد با وجود قدرت شاگردان کونسیسائو، شاگردانش به بلند کردن مجدد جام امیدوارند.

او صحبت‌هایش را این طور آغاز کرد:"درست است که دو تیم با مربیان فعلی بارها مقابل هم قرار گرفته اند و اگر یکی باز هم بتواند دیگری را غافلگیر کند، کار ویژه‌ای انجام داده است اما هر بازی داستان خاص خود را دارد و بستگی به نحوه انطباق تیم‌ها دارد. علاوه بر این، ما دو مربی هستیم که تیم هایمان چندین بار با هم بازی کرده اند. اف سی پورتو شیوه بازی خود را از آخرین کلاسیکو پرتغال تغییر داده است. دو تیم نکات متفاوت و ظریفی دارند."

در ادامه سرمربی اسپورتینگ در مورد بازیکنان خطرناک پورتو گفت:" آنها بازیکنانی با سبک‌های مختلف هستند که در آن واحد، هر کدام می‌خواهند از شیوه خود استفاده کنند تا در طول بازی تیم قوی‌تری شوند. طارمی گل های زیادی می زند، اوتاویو باهوش است و متفاوت با هرکس دیگری توپ را در بازی به اشتراک می گذارد و بعد هم په په است که به اف سی پورتو یک توانایی کاملا متفاوت می دهد. اما اف سی پورتو به خاطر یکپارچگی و تهاجمی بودنش ارزش زیادی دارد. آن سه نفر، همراه با اوریبه، پس از سال‌های متمادی پایگاهی را تشکیل داده و به تیم ثبات می‌دهند. این ستون فقرات و اسکلت تیم اف سی پورتو است.

دیدگاه‌ها