کد خبر : 1867328 | 08 بهمن 1401 ساعت 20:09 | 5.8K بازدید | 2 دیدگاه

لیگ برتر والیبال و یک احتمال بعد از 21 هفته

احتمال دارد فردا بعد از بیست هفته صدرنشین لیگ برتر والیبال تغییر کند.

لیگ برتر والیبال و یک احتمال بعد از 21 هفته

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های لیگ برتر والیبال ایران فردا به شکل رسمی وارد هفته بیست و دوم خود خواهد شد. مسابقاتی که رفته رفته به هیجان انگیزترین روز های خود نزدیک می‌شود؛ جایی که برخی تیم ها به دنبال صعود به پلی آف با بهترین رتبه ممکن در دور مقدماتی هستند و بعضی دیگر نیز برای گرفتن سهمیه پلی آف می‌جنگند.

در حساس‌ترین دیدار این هفته تیم شهداب یزد در سالن شاهدیه میزبان پیکان تهران خواهد بود. دیداری میان تیم‌های دوم و سوم جدول رده‌بندی که برنده آن جایگاه بهتر را به خود اختصاص خواهد داد و حتی در صورت شکست صدرنشین (لبینات هراز)، فاتح این مسابقه امکان صدرنشینی هم دارد.

در دیگر مسابقه حساس این هفته، تیم صدرنشین جدول رده‌بندی در آمل میزبان شهرداری ارومیه است. شاگردان جهانگیر سیدعباسی در تیم شهرداری ارومیه که در هفته بیست و یکم برابر پاس گرگان دومین ناکامی در دور برگشت را تجربه کردند در این هفته برای دو رقمی کردن بردهای خود در جدول تلاش خواهند کرد تا امید بیشتری برای راهیابی به مرحله پلی‌آف داشته باشند.

نکته جالب توجه این که بعد از 21 هفته از لیگ برتر والیبال حالا این احتمال وجود دارد که بعد از مسابقات فردا صدرنشین، تیمی به جز لبنیات هراز آمل باشد و جایگاه اول را در جدول به خود اختصاص دهد. در واقع اگر تیم بهروز عطایی مقابل شهرداری ارومیه شکست بخورد، برنده دیدار شهداب یزد و پیکان صدر جدول لیگ را بعد از بیست هفته به خود اختصاص خواهد داد.

دیدگاه‌ها