کد خبر : 1867334 | 08 بهمن 1401 ساعت 20:42 | 16K بازدید | 4 دیدگاه

همه چیز در کنترل رحمتی از بالاترین نقطه(عکس)

سرمربی آلومینیوم اراک از جایگاه ویژه بازی تیمش مقابل صنعت نفت را زیر نظر داشت.

همه چیز در کنترل رحمتی از بالاترین نقطه(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال آلومینیوم در شرایطی موفق به کسب پیروزی پُر گل مقابل صنعت نفت آبادان شد و در رده هفتم جدول لیگ برتر قرار گرفت که سید مهدی رحمتی، سرمربی اراکی‌ها در کنار زمین حضور نداشت و از جایگاه شیشه‌ای عملکرد شاگردان خود را زیر نظر گرفته بود.

رحمتی پس از متوقف کردن گل‌گهر سیرجان و تساوی خارج از خانه برابر هوادار تهران، دیروز تیمش را در حالی به مصاف صنعت نفت فرستاد که از بالا نمایش تیمش را نظاره می‌کرد و وحید فاضلی و محمد نوازی، دو مربی آلومینیوم در کنار خط حضور داشتند و نکات لازم را به بازیکنان می‌گفتند.

سید مهدی رحمتی که انگیزه زیادی در سال‌های نخست دوران مربیگری‌اش دارد و تجربه حضور در فینال جام حذفی را هم به دست آورده، با نمایش یک‌طرفه و پیروزی سه گله مقابل صنعت نفت آبادان، تیمش را به رده هفتم جدول لیگ برتر رساند و بالاتر از تیم‌های فولاد خوزستان و نساجی نگه داشت.

1796044

سرمربی آلومینیوم در شرایطی که محمود قائدرحمتی و میلاد فخرالدینی، دو بازیکن با تجربه و تاثیرگذارش را مقابل صنعت نفت دراختیار نداشت، اما توانست سه امتیاز را از این بازی خانگی بگیرد و شاگردانش با روحیه بالایی به استقبال دیدار حساس پیش رو برابر پرسپولیس بروند و امیدوار به تداوم روند امتیازگیری باشند.
عکس: محمد عباسی- ورزش سه

دیدگاه‌ها