کد خبر : 1867342 | 08 بهمن 1401 ساعت 22:03 | 19.7K بازدید | 1 دیدگاه

در شب غیبت کاپیتان ایران و درخشش لئون؛

یاران عبادی پور جدیدترین قربانی بی‌رحم‌ترین تیم دنیا

میلانو در غیاب میلاد عبادی پور در سه ست پیاپی مقابل پروجا شکست خورد.

یاران عبادی پور جدیدترین قربانی بی‌رحم‌ترین تیم دنیا

به گزارش "ورزش سه"، پرستاره ترین لیگ والیبال دنیا به مهم‌ترین و حساس‌ترین روزهای خود نزدیک و نزدیک‌تر می‌شود. می توان گفت در والیبال بیشترین جذابیت برای تماشاگران آن مربوط به مسابقات ملی است. با این حال بعد از رقابت های ملی مسابقات سری‌آ با آن همه ستاره که در خود جای داده از بیشترین جذابیت برای والیبال‌دوستان برخوردار است.

اتفاق خوبی که امسال برای والیبال ایران رخ داده به حضور کاپیتان تیم ملی در باکیفیت ترین لیگ دنیا مربوط می‌شود. میلاد عبادی پور که بعد از چند فصل حضور در رقابت های لیگ لهستان تصمیم گرفت چالش جدیدی را تجربه کنند و به همین خاطر در تابستان اخیر با عقد قراردادی به عضویت باشگاه میلانو درآمد.

1796068

درست مثل خود میلانو، میلاد عبادی پور نیز در این فصل پرفرازونشیب ظاهر شده و می‌توان گفت که کاپیتان تیم ملی ایران روزهای دشواری را سپری کرده است. به خصوص در چند بازی اخیر که سرمربی میلانو یعنی روبرتو پیازا کمتر از عبادی پور در ترکیب شروع کننده خود استفاده کرده است.

در همین راستا میلانو امروز در چارچوب هفته هفدهم رقابت های سری آ ایتالیا به مصاف پرستاره ترین تیم دنیا یعنی پروجا رفت و در یک جدال کاملاً یک طرفه با نتیجه 3-0 از حریف خود شکست خورد. پروجا در این بازی با درخشش ویلفرد لئون به ترتیب با نتایج 25-19، 25-23 و 25-21 حریف خود را از پیش رو برداشت و همچنان در صدر جدول باقی ماند. میلاد عبادی پور در این بازی برای میلانو به میدان نرفت و از روی نیمکت شکست تلخ تیمش را نظاره کرد.

1796069

دیدگاه‌ها