کد خبر : 1867351 | 08 بهمن 1401 ساعت 23:07 | 16.4K بازدید | 2 دیدگاه

حسین‌زاده بدون قلی‌زاده بازی نمی‌کند!

ترکیب اولیه شارلروا مقابل رویال یونیون بدون حضور بازیکنان ایرانی اعلام شد.

حسین‌زاده بدون قلی‌زاده بازی نمی‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته بیست و سوم ژوپیر لیگ بلژیک، تیم فوتبال شارلروا که امیرحسین حسین‌زاده و علی قلی‌زاده در آن عضویت دارند، از ساعت ۲۳:۱۵ امشب در استاد دو پایس به مصاف تیم رده دومی رویال یونیون خواهد رفت.

امیرحسین حسین‌زاده که پس از بازی تعویضی و گلزنی برابر سرکل بروژ، دو هفته قبل نیز حضور ۵۸ دقیقه‌ای مقابل خنت داشت، در مسابقه اخیرشان با کلوب بروژ علی‌رغم قرار گرفتن در لیست بازی، تا پایان نیمکت‌نشین بود که ممکن است امشب هم چنین شرایطی برای او به وجود بیاید.

حسین‌زاده که در ۱۳ مسابقه این فصل ژوپیر لیگ بلژیک دو گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده، بعد از اینکه در چهار دیدار پیاپی حضور ثابت یا تعویضی در زمین داشت، در بازی هفته قبل به‌طور کامل روی نیمکت نشست که امشب هم در ترکیب ابتدایی برابر رویال یونیون قرار نگرفته و جزو نفرات ذخیره است.

1796093

علی قلی‌زاده، دیگر بازیکن ایرانی شارلروا که در دیدار اخیرشان با کلوب بروژ بخاطر عملکردش و تصمیم عجیب سرمربی این تیم در فهرست قرار نگرفته بود، امشب هم جایی در لیست بازی برابر رویال یونیون ندارد.

تیم فوتبال شارلروا با هشت پیروزی، سه مساوی و ۱۰ شکست در این فصل ۲۷ امتیازی و تیم دوازدهم جدول ژوپیر لیگ بلژیک است که در صورت برتری مقابل رویال یونیون می‌تواند صعود یک تا دو پله‌ای را تجربه کند.

دیدگاه‌ها