کد خبر : 1867352 | 08 بهمن 1401 ساعت 23:23 | 4.7K بازدید | 5 دیدگاه

اینزاگی: بعد از یک شکست تلخ، این پیروزی لازم بود

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، بعد از پیروزی 2-1 تیمش مقابل کرمونزه از عملکرد بازیکنان نراتزوری ستایش کرد و گفت تیمش بهترین روزهای این فصل را سپری می‌کند.

اینزاگی: بعد از یک شکست تلخ، این پیروزی لازم بود

به گزارش "ورزش سه"، اینتر امشب در خانه کرمونزه با اینکه ابتدا از حریف گل خورد و عقب افتاد ولی به لطف دو گل لائوتارو مارتینز 2-1 به پیروزی رسید. شاگردان اینزاگی با این پیروزی موقتا به رتبه دوم جدول سری آ صعود کردند.

سرمربی اینتر در پایان بازی به خبرنگاران گفت هم از عملکرد بازیکنانش کاملا راضی است و هم از روحیه آنها که با وجود عقب افتادن زودهنگام در خانه حریف به بازی برگشته و پیروز شدند. او همچنین در پاسخ به سوالات درباره جدایی میلان اشکرینیار گفت نمی‌تواند تضمین بدهد که او بازیکن نراتزوری خواهد ماند.

1796095

رضایت از عملکرد اینتر در بازی امشب؟
من خیلی خوشحالم و در رختکن به تیمم به خاطر عملکرد عالی‌ای که امشب داشت تبریک گفتم. تیم ما خوب شروع کرده بود ولی متاسفانه همان اوایل گل خوردیم و این گل می‌توانست کار را برایمان خیلی سخت کند. ما بعد از شکست مقابل امپولی به این بازی آمده بودیم و تیم ممکن بود روحیه‌اش را از دست بدهد. ولی ما آرامش خودمان را حفظ کردیم و با تمرکز به بازی ادامه دادیم.

کرمونزه چند روز پیش ناپولی را حذف کرده بود
یادتان نرود ما مقابل تیمی بازی کردیم که چند شب پیش ناپولی را از کوپا ایتالیا حذف کرده بود. آنها بعد هم به بولونیا رفتند و یک امتیاز در خانه حریف گرفتند. به این خاطر است که می‌گویم به خاطر شخصیتی که تیمم از خودش نشان داد بسیار خوشحالم. بعد از یک شکست تلخ و سنگین در این بازی هم گلی زودهنگام خوردیم که می‌توانست کارمان را تمام کند.

دستور اینزاگی به آچربی برای هدیه کردن پیراهنش به یک هوادار نوجوان
پسری بود که در طول مسابقه تشویق‌مان می‌کرد و به نظرم باید به او جایزه می‌دادیم. البته خیلی از هواداران ما اینجا بودند کمااینکه روز دوشنبه هم بعد از سوپرجام هواداران زیادی را کنارمان داشتیم. آن روز متاسفانه نتوانستیم بعد از پیروزی به آنها یادگاری بدهیم ولی امشب حداقل دل یک هوادار جوان را شاد کردیم.

زوج درخشان ژکو و لائوتارو
آنها خیلی آماده هستند. لوکاکو و کورئا مصدوم هستند و آنها هم کم کم به شرایط خوب برمی‌گردند. آنها امشب 20 دقیقه بازی کردند و همین بازی کردن‌ها برای بهتر شدن شرایط بدنی‌شان مفید است.

دربی هفته آینده دلامدونینا مقابل میلان
فراموش نکنید که قبل از آن ما روز سه‌شنبه در یک‌چهارم نهایی کوپا ایتالیا باید به مصاف آتالانتا برویم و الان فکر و ذکرمان آن مسابقه است. بعد از آن چند روزی وقت داریم که برای دربی آماده بشویم. امیدوارم تا آن زمان بازیکنان بیشتری مصدومیت و محرومیت را پشت سر بگذارند تا با گزینه‌های بیشتر به میدان برویم.

میلان اشکرینیار از اینتر جدا می‌شود؟
این سوال را از من نباید بپرسید. باید از ماروتا و مدیران باشگاه پرسیده شود. قبلا هم گفتم اشکرینیار یک فوتبالیست حرفه‌ای درجه‌یک است و تا وقتی کنار ما است حداکثر تلاشش را خواهد کرد. من نمی‌توانم با تصور کردن اینکه در آینده چه رخ خواهد داد وقتم را تلف کنم.

دیدگاه‌ها