کد خبر : 1867356 | 08 بهمن 1401 ساعت 23:55 | 38.9K بازدید | 25 دیدگاه

ضربه دمبله به بارسا: از این بدموقع‌تر نمی‌شد مصدوم شد

عثمان دمبله، وینگر فرانسوی بارسا، در دیدار امشب این تیم مقابل خیرونا مصدوم شد تا در آستانه چند بازی مهم بارسلونا نگرانی بزرگی برای کادر فنی این تیم به وجود آورد.

ضربه دمبله به بارسا: از این بدموقع‌تر نمی‌شد مصدوم شد

به گزارش "ورزش سه"، عثمان دمبله در فصل‌های گذشته به دلیل مصدومیت‌های پیاپی با انتقادهایی از سوی هواداران بارسا مواجه بود، از زمانی که ژاوی سکان هدایت بلوگرانا را به دست گرفت، کمتر با مصدومیت جدی مواجه شده بود.

اما امشب در دقیقه 22 دیدار بارسا مقابل خیرونا اولین نشانه‌ها از آسیب‌دیدگی دمبله نمایان شد. این وینگر فرانسوی به سمت خط کناری زمین رفت و به نیمکت اطلاع داد که احساس درد می‌کند. او با لمس کردن عضلات چهارسر پای خود به نیمکت اشاره می‌کرد تا نشان دهد از این ناحیه احساس درد می‌کند. ژاوی به پدری دستور داد به سرعت به کنار خط برود و آماده تعویض باشد. به این ترتیب تعویض اجباری بارسلونا انجام شد و پدری به جای دمبله وارد زمین شد.

1796110

این مصدومیت برای بارسا در بدترین زمان ممکن اتفاق افتاد چرا که بارسا در هفته‌های آینده چند بازی مهم و حساس را در پیش رو دارد. به همین خاطر بود که ژاوی در کنفرانس خبری بعد از بازی نگرانی خود از مصدومیت دمبله را با خبرنگاران در میان گذاشت و گفت:" دمبله بازیکنی است که می‌تواند جریان بازی را به نفع ما عوض کند. فکر کنم او مصدوم شده است و این واقعا باعث تاسف است. احساس می‌کرد که عضله چهارسر پایش دچار مشکل شده است. دمبله تا قبل از مصدوم شدن برای ما خیلی خوب کار می‌کرد. بیایید امیدوار باشیم که شدت مصدومیتش کم باشد".

1796111

اما دمبله در صورت جدی بودن مصدومیتش احتمالا کدام بازی‌ها را از دست خواهد داد:

بازی روز چهارشنبه این هفته مقابل رئال بتیس در لالیگا
بازی یکشنبه آینده مقابل سویا در لالیگا
بازی مقابل ویارئال در لالیگا که یک هفته بعد از بازی سویا برگزار خواهد شد
بازی مقابل منچستریونایتد در مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا
و نیمه‌نهایی جام حذفی که با توجه به قرعه‌کشی نشدن این مرحله حریف بارسا هنوز مشخص نیست. حریف تیم ژاوی در این مرحله یکی از سه تیم رئال مادرید، اتلتیک بیلبائو، اوساسونا خواهد بود. البته در شرایطی که قرعه به برگزاری دیدار نیمه‌نهایی بین رئال مادرید و بارسا باشد با توجه به حضور رئالی‌ها در جام باشگاه‌های جهان این مسابقه به تعویق خواهد افتاد.

دیدگاه‌ها