کد خبر : 1867357 | 09 بهمن 1401 ساعت 00:06 | 11.2K بازدید | 9 دیدگاه

اولیور کان: انگار تیم دیگری در زمین بود نه بایرن

اولیور کان، مدیر باشگاه بایرن مونیخ، بعد از تساوی امشب این تیم مقابل فرانکفورت به انتقاد از عملکرد باواریایی‌ها پرداخت.

اولیور کان: انگار تیم دیگری در زمین بود نه بایرن

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ امشب در هفته هجدهم بوندس‌لیگا در خانه‌اش به مصاف آینتراخت فرانکفورت رفت و در آلیانز آرنا با نتیجه 1-1 متوقف شد.

با این تساوی صدرنشینی باواریایی‌ها حالا از طرف یونیون برلین با خطری جدی مواجه است. هر دو تیم تا این لحظه 18 بازی انجام داده‌اند و بایرن با 37 امتیاز صدرنشین است و یونیون برلین با یک امتیاز فاصله آنها را تعقیب می‌کند.

اما تلخی این تساوی برای بایرن بیش از آنچه امشب در آلیانز گذشت به خاطر نتایج اخیر تیم یولیان ناگلزمان است. به نظر می‌رسد او و تیمش پیروزی را فراموش کرده‌اند. شاگردان ناگلزمان چهار بازی پیاپی را بدون کسب پیروزی پشت سر گذاشته‌اند.

1796089

بایرن پیش از جام جهانی با پیروزی مقابل شالکه به نیم‌فصل اول پایان داد. در پایان جام جهانی بایرنی‌ها کارشان را در یک بازی دوستانه مقابل سالزبورگ شروع کردند و به تساوی رسیدند. در شروع دوباره بوندس‌لیگا آنها مقابل لایپزیش 1-1 متوقف شدند. بایرن سپس در خانه به مصاف کلن رفت و 1-1 متوقف شد و امشب هم بار دیگر در آلیانز یک تساوی 1-1 دیگر به دست آورد.

اولیور کان، مدیر اجرایی بایرن مونیخ، بعد از بازی امشب به خبرنگاران گفت:" نمی‌دانم چه بگویم، اصلا احساس می‌کردم تیم دیگری در زمین است نه بایرن مونیخ. ولی با همه این حرفها ترجیح می‌دهم اگر قرار است دوره‌ای سخت را سپری کنیم زمانش همین حالا باشد و نه انتهای فصل. ولی شکی نیست که اگر اینطور ادامه بدهیم خیلی چیزها به خطر می‌افتد. از الان باید به خودمان بیاییم و برای بازی با ماینتس در جام حذفی آماده بشویم".

1796112

دیدگاه‌ها