کد خبر : 1867362 | 09 بهمن 1401 ساعت 06:00 | 2.1K بازدید | 1 دیدگاه

قبلا وقتی شروع می کردیم یک بر صفر عقب بودیم

مجدمی: در بازی هوادار یک پنالتی ما را نگرفتند

هافبک نفت مسجدسلیمان شرایط این تیم پس از تساوی مقابل هوادار را مثبت ارزیابی کرد.

مجدمی: در بازی هوادار یک پنالتی ما را نگرفتند

به گزارش "ورزش سه"، نفت مسجدسلیمان در هفته هفدهم توانست از بازی خانگی خود مقابل هوادار یک امتیاز بگیرد. این اتفاق در حالی رقم خورد که پس از رضا مهاجری و ابراهیم اشکش، حالا رضا عنایتی اولین حضورش روی نیمکت این تیم را تجربه کرد. مسلم مجدمی طی گفتگویی که با خبرنگار ما داشت در خصوص این بازی و شرایط نفتی‌ها گفت: فارغ از اینکه بازی‌های نیم‌فصل دوم سخت است، می‌دانستیم که مقابل هوادار کار دشواری داریم. همه می‌دانند که با توجه به نتایج غیرقابل قبولی که در نیم فصل اول گرفتیم، به لحاظ روحی روانی شرایط خوبی نداشتیم. اولین کاری که آقای عنایتی و کادر جدید انجام دادند این بود که روحیه بچه‌ها را بالا بردند. علاوه بر این تمرینات خوبی داشتیم و توانستیم آماده این بازی شویم.

وی ادامه داد: بازی را خوب شروع کردیم و هرچقدر زمان پیش رفت عملکرد ما نیز بهتر شد. با توجه به سبک بازی هوادار کار سختی مقابل این تیم داشتیم. در نیمه دوم خیلی بهتر کار کردیم و می‌توانستیم حداقل یک گل بزنیم و اگر کمی خوش‌شانس‌تر بودیم قطعا این اتفاق افتاده بود. در هر صورت این یک امتیاز را به فال نیک می‌گیریم و امیدوارم بتوانیم ضمن حفظ همین روند، روز به روز بهتر شویم.

مجدمی در خصوص اینکه پس از شش هفته ناکامی، این تیم امتیاز گرفته، عنوان کرد: همانطور که عرض کردم از لحاظ روحی تیم ما در شرایط خیلی بدی قرار داشت و این مساله خیلی به تیم ضربه زد. امید بازیکنان کم شده بود و به هین دلیل تا وارد زمین می‌شدیم از حریف یک هیچ عقب بودیم. منتها همه آن روزها تمام شده و ما نشان دادیم که در حال گذر از شرایط نامطلوب قبلی هستیم. مقابل هوادار بچه‌های ما تمرکز خوبی داشتند و باید به این موضوع توجه جدی کنیم.

1788791

هافبک نفت مسجدسلیمان درباره بازگشت هواداران به ورزشگاه گفت: جای هواداران در ورزشگاه‌ها واقعا خالی بود و خدا را شکر میکنم که باز هم آنها را در ورزشگاه دیدیم. بهتر است شرایط را طوری برنامه ریزی کنند که بار دیگر ظرفیت ورزشگاه‌ها تکمیل شود. قطعا حضور تماشاگران در ورزشگاه برای تیم‌هایی مثل نفت مسجدسلیمان که هواداران پرشوری دارد یک امتیاز بزرگ است.

او در خصوص صحنه‌ای که باعث اعتراض رضا عنایتی به تیم داوری شد، توضیح داد: در مجموع قضاوت داور بد نبود اما می‌توانست روی چند صحنه بهتر تصمیم بگیرد. در آن صحنه که اعتراض آقای عنایتی را در پی داشت به نظرم داور می‌توانست برای ما پنالتی بگیرد اما این کار را نکرد. خودم آن صحنه را درست ندیدم اما همه می‌گفتند توپ به دست بازیکن حریف خورده و باید پنالتی اعلام می‌شده است.

وی درباره بازی بعدی نفت مقابل پیکان خاطرنشان کرد: حریف بعدی ما از تیم های خوب و جوان این فصل است که همیشه عملکرد خوبی در زمین ارائه می‌دهد. منتها شرایط ما به نحوی است که امتیاز هیچ بازی را نباید از دست بدهیم. هدف اصلی ما گرفتن سه امتیاز این بازی خارج از خانه است و امیدوارم بتوانیم دست پر از تهران برگردیم.

مجدمی در پایان به لزوم کمک مسئولان برای بهبود شرایط نفت مسجدسلیمان اشاره کرد و در این باره افزود: روحیه بچه‌ها بعد از بازی با هوادار واقعا بالا رفته و امیدوارم به کمک خدا بتوانیم به تیمی تبدیل شویم که حتی بهتر از شش هفته ابتدایی لیگ نتیجه بگیرد. یقینا هم در روزهای خوب و در هم روزهای بد، علاوه بر کادر فنی و بازیکنان، مدیریت نیز سهم دارد. باز هم از مدیریت باشگاه و مسئولین شهری و استانی تقاضا می‌کنیم نهایت توان و همت خود برای کمک به نفت مسجدسلیمان را به کار گیرند تا دغدغه بازیکنان کمتر شده و با تمرکز لازم در بازی‌های باقیمانده نتیجه بگیرند.

دیدگاه‌ها