کد خبر : 1867384 | 09 بهمن 1401 ساعت 08:45 | 27.3K بازدید | 1 دیدگاه

رقص کلمبیایی پس از فرار ۴۰ متری (عکس)

مهاجم خارجی آلومینیوم پس از باز کردن دروازه صنعت نفت خوشحالی خاصی انجام داد.

رقص کلمبیایی پس از فرار ۴۰ متری (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، برد پُر گل آلومینیوم اراک مقابل صنعت نفت آبادان با نمایش تاثیر گذار هانسل زاپاتا، مهاجم کلمبیایی این تیم همراه بود؛ بازیکنی که در هفته‌های گذشته نمایش کاملا متفاوتی نسبت به دیدارهای نیم‌فصل اول داشته و توانسته خود را با شرایط لیگ برتر وفق دهد و بازی به بازی پیشرفت کند.

زاپاتا که پیش از این یک پنالتی مقابل پیکان گرفته و دروازه نساجی را به زیبایی باز کرده و همچنین در جام حذفی نیز یک گل برابر آریو اسلام‌شهر به ثمر رسانده بود، در دیدار اخیرشان با صنعت نفت آبادان نیز تاثیرگذار کار کرد و در کنار نفوذهای خطرناک و موقعیت‌سازی، یک گل مهم هم به ثمر رساند.

بازیکن کلمبیایی آلومینیوم که طی دو دیدار اخیرشان با تغییر پُست مواجه شده و به جای وینگر در راس خط حمله بازی می‌کند، در لحظات پایانی نیمه اول مقابل صنعت نفت آبادان پس از اینکه پاس رو به جلوی محمدرضا آزادی را دریافت کرد، با استارت ۴۰ متری، فاصله زیادی با مدافع حریف انداخت و در نهایت هم با یک ضربه بغل پای چپ، دروازه را باز کرد.

1796172

هانسل زاپاتا پس از زدن سومین گل خود با پیراهن آلومینیوم به سمت محوطه کرنر و محل تجمع عکاسان رفت و برای لحظاتی رقص کلمبیایی را به زیبایی به نمایش گذاشت که این حرکت او جلب توجه زیادی کرد.

عکس: محمد عباسی- ورزش سه

دیدگاه‌ها