کد خبر : 1867421 | 09 بهمن 1401 ساعت 12:08 | 13.1K بازدید | 6 دیدگاه

طلسمی که البطائح برابر تیم مجیدی شکست

البطائح در شرایطی روز گذشته توانست اتحاد کلباء را متوقف کند که این تیم در 6 دیدار قبلی خود در خانه شکست خورده بود.

طلسمی که البطائح برابر تیم مجیدی شکست

به گزارش "ورزش سه"، هفته چهاردهم رقابت‌های ادنوک لیگ امارات با فاصله گرفتن النصر از قعر جدول همراه بود و این تیم شانس خود برای بقا در لیگ را افزایش داد.

مهم‌ترین دیدار هفته به تقابل میان الشارجه و شباب الاهلی باز می‌گشت. تیم‌های اول و دوم جدول رده بندی در دیداری حساس، به تساوی بدون گل رضایت دادند. یاران نوراللهی با 29 امتیاز همچنان صدرنشین هستند و الشارجه نیز با یک امتیاز کمتر دوم است.

در دیگر دیدار مهم هفته نیز اتحاد کلباء پیروزی 2 بر صفر را در دقایق پایانی از دست داد و این دیدار با تساوی 2 – 2 به پایان رسید. الوحده نیز با تساوی 3 – 3 برابر الوصل، شانس صدرنشینی را از دست داد. العین هم با پیروزی پنج بر یک برابر عجمان، به رتبه ششم صعود کرد.

مساوی پر گل 3 – 3 الوحده و الوصل، دومین نتیجه تساوی دو تیم با این نتیجه است. آن‌ها در سال 2013 و در استادیوم زعبیل نیز دیدار خود را با این نتیجه به پایان رسانده بودند.

نکته جالب درباره توقف تیم مجیدی برابر میزبان خود یعنی البطائح این است که حریف، در 6 دیدار قبلی خود که در خانه انجام داده بود، مغلوب شده بود و بالاخره توانست به لطف پنالتی‌های دیگر هنگام، از شکست هفتم فرار کند.

علی مبخوت، اسطوره فوتبال امارات با گلی که روز گذشته به ثمر رساند، شمار گل‌هایش را به عدد 15 رساند. جالب اینکه هشت مورد از گل‌های مبخوت، از روی نقطه پنالتی به ثمر رسیده‌اند.

از دیگر نکات این هفته ادنوک لیگ می‌توان به این موضوع اشاره کرد که از 13 گل آخر الوصل برابر الوحده، هفت مورد آن‌ها در رقابت‌های لیگ توسط فابیو لیما به ثمر رسیده است. ضمن اینکه تاگلیابوئه هم برای پانزدهمین بار توانست دروازه الوصل را باز کند.

همچنین، کودجو لابا پس از گذشت 3 دقیقه و 17 ثانیه از بازی، سریع‌ترین گل این فصل العین را مقابل عجمان به ثمر رساند. این بازیکن در 6 دیدار موفق به زدن هفت گل شد که پاس تمامی این گل‌ها را سفیان رحیمی داد.

فابیو آبرو بازیکن خورفکان اولین بازیکن آنگولیایی شد که در تاریخ لیگ حرفه‌ای امارات گلزنی کرده است.

دیدگاه‌ها