کد خبر : 1867432 | 09 بهمن 1401 ساعت 12:54 | 38.8K بازدید | 24 دیدگاه

ادامه ولخرجی بولی: مدافع فرانسوی به چلسی پیوست

مالو گوستو، مدافع لیون فرانسه، رسما با امضای قراردادی به ارزش 30 میلیون یورو به چلسی پیوست.

ادامه ولخرجی بولی: مدافع فرانسوی به چلسی پیوست

به گزارش "ورزش سه"، چلسی یکی از پر خرج‌ترین باشگاه‌های اروپایی در پنجره نقل و انتقالات زمستانی بوده و خریدهای آنها همچنان ادامه دارد. 
به نظر می‌رسد که تاد بولی و دیگر شرکای او در این باشگاه عزم راسخی برای ایجاد تغییر جدی در ترکیب این تیم و بهبود شرایط برای گراهام پاتر در ادامه فصل دارند و به همین دلیل بازیکنان متفاوتی را در ماه ژانویه به استمفوردبریج منتقل کردند. این هفتمین انتقال پنجره نقل و انتقالات زمستانی برای چلسی به حساب می‌آید.
این باشگاه از مدت‌ها پیش در حال بررسی شرایط جذب گوستو بود. مدیران این باشگاه معتقد هستند که این مدافع 19 ساله می‌تواند جانشین خوبی برای ریس جیمز باشد. 

1796228

گفته می‌شود که دو باشگاه بر سر انتقال این بازیکن با مبلغ 30 میلیون یورو به توافق رسیده‌اند و آبی‌های لندن قراردادی طولانی مدت تا سال 2030 با او به امضا رساندند. 
گوستو روز گذشته برای انجام آزمایش‌های پزشکی وارد لندن شد و پس از این که این آزمایش‌ها با موفقیت به انجام رسیدند، او رسما قراردادش را با این باشگاه امضا کرد. 
روزنامه انگلیسی سان مدعی شده که مدیران لیون تمایلی برای فروش این بازیکن نداشتند اما او با اصرار از آنها خواسته بود که با جدایی‌اش و پیوستن او به چلسی موافقت کنند.

دیدگاه‌ها