کد خبر : 1867441 | 09 بهمن 1401 ساعت 13:49 | 13.9K بازدید | 0 دیدگاه

حسینی و علی کریمی دوباره کنار هم

دو بازیکن ایرانی کایسری اسپور پس از یک مسابقه دوباره همراه هم در ترکیب این تیم قرار گرفته‌اند.

حسینی و علی کریمی دوباره کنار هم

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه رقابت‌های هفته بیست و یکم سوپر لیگ ترکیه، تیم فوتبال کایسری اسپور که سید مجید حسینی و علی کریمی در آن عضویت دارند، از ساعت ۱۴ امروز در ورزشگاه نچمی کادی‌اوغلو  به مصاف تیم رده هجدهمی استانبول اسپور خواهد رفت.

سید مجید حسینی که طی سه مسابقه اخیرشان یک حضور ثابت در جام حذفی داشته و دو بار در سوپر لیگ به میدان رفته و یک گل به ثمر رسانده، امروز هم یکی از ۱۱ بازیکن اصلی تیمش در دیدار مقابل استانبول اسپور است.

این مدافع ایرانی که در فصل جاری سوپر لیگ ترکیه فقط یک بار نیمکت‌ نشینی را تجربه کرده و در ۱۵ بازی فرصت حضور در زمین را به دست آورده و دو گل برای کایسری اسپور به ثمر رسانده، امیدوار است امروز هم نمایش موثری مقابل استانبول اسپور داشته باشد.

علی کریمی، دیگر بازیکن ایرانی کایسری اسپور پس از اینکه در دیدار جام حذفی مثل مجید حسینی در ترکیب بود، در مسابقه اخیرشان به‌عنوان یار جانشین در سوپر لیگ به زمین رفت ولی امروز دوباره در جمع ۱۱ نفر اصلی دیده می‌شود.

1796236

تیم فوتبال کایسری اسپور با هشت پیروزی، دو مساوی و ۹ شکست در این فصل ۲۶ امتیازی و تیم هشتم جدول سوپر لیگ ترکیه است که در صورت برتری مقابل استانبول اسپور به رده هفتم صعود می‌کند.

دیدگاه‌ها