کد خبر : 1867458 | 09 بهمن 1401 ساعت 14:50 | 54.6K بازدید | 5 دیدگاه

تهیدست: حالا یکبار هم داور به نفع ما بگیرد

روایتی از عجیب‌ترین گل‌ هفته: بله، با دست زدم!

مدافع صنعت نفت آبادان می‌گوید که با دست و پا دروازه آلومینیوم را باز کرده اما قصد فریب داور را نداشته است.

روایتی از عجیب‌ترین گل‌ هفته: بله، با دست زدم!

به گزارش “ورزش سه” میثم تهیدست در خصوص شکست صنعت نفت آبادان مقابل آلومینیوم اراک گفت: متاسفانه بازی را باختیم. هفته قبل مساوی خیلی خوبی مقابل فولاد گرفتیم و به این مسابقه امیدوار بودیم تا روند خوبمان را ادامه دهیم. کسانی که نتیجه را دیدند شاید پیش خودشان فکر کنند که صنعت نفت باخت با آوراژ گل بالا باخت را متحمل شده است، اما واقعیت این نیست. شما بروید و فیلم بازی را ببینید، ما بر خلاف جریان بازی گل خوردیم. گل‌هایی دریافت کردیم که بچگانه بود. می‌توانستیم به جریان مسابقه بازگردیم اما فوتبال روی بد خود را به ما نشان می‌دهد. من به شما قول می‌دهم این‌گونه نمی‌ماند و ما هم روی خوب فوتبال را می‌بینیم. خیلی به آینده امیدوار هستیم.

«شما در این بازی گل زدید، اما حسین پورحمیدی در‌وازه‌بان صنعت نفت معتقد بود که با دست این گل به ثمر رسیده است»؛ تهیدست در واکنش به این حرف گفت: واقعیت نمی‌توانم دروغ بگویم. همانجا هم به حسین گفتم. نمی‌توانم بگویم از دستم استفاده کرده‌ام. شما صحنه را ببینید، فاصله بین من و حسین شاید نیم متر هم نبود. همانجا که توپ را دفع کرد، من بالای سر او بودم. توپ به پا و دست من خورد و گل شد. اما اگر بخواهم بگویم خیلی مرموزانه از دستم استفاده کردم و می‌خواستم داور را گول بزنم، واقعیت این چنین نبود. ناخواسته روی خط به پا و دستم برخورد کرد و گل شد. زاویه طوری بود که دید داور را بسته بود. حتی بعد صحنه همان جا از حسین عذرخواهی کردم، ولی اتفاقی است که رخ داده؛ خیلی از مواقع داوری به ضرر ما بود و اینجا هم داور صحنه را ندید و به نفع ما شد.

مدافع نفت در مورد پنالتی آلومینیوم نیز گفت: هم می‌توانست بگیرد و هم می‌توانست نگیرد. چون چند دقیقه قبلش چنین صحنه‌ای برای ما به وجود آمد اما خطایی به نفع ما اعلام نکرد. من به آقای ناظمی گفتم شما همین خطا را برای ما نگرفتید. اما برعکس برای آلومینیوم گرفته‌اید. اما دیگر پنالتی گرفته شده و نمی‌شود کاری کرد.

او در خصوص جدال حساس این هفته نفت با هوادار نیز گفت: یکی از مهم‌ترین مسابقات فصل ماست. اگر قرار است شرایط را تغییر دهیم، باید هر طور که شده ۳ امتیاز را به دست آوریم. تماشاگران هم به ورزشگاه می‌آیند و می‌توانند ما را کمک کنند. چون بازی بعدش با پرسپولیس است و طبیعتا سخت خواهد بود. به همین دلیل سه امتیاز بازی با هوادار خیلی به ما کمک می‌کند. مس کرمان هم رقیب رو در روی ماست که با استقلال بازی دارد. پس اگر هوادار را ببریم، کمک بزرگی به تیم شده است. ما فوتبال خوبی بازی می‌کنیم اما نتیجه نمی‌گیریم و بدشانس هستیم. ان‌شالله استارت بردهای ما از این هفته زده شود.

دیدگاه‌ها