کد خبر : 1867490 | 09 بهمن 1401 ساعت 17:46 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

بردهای پیاپی مس با محمدکاظم

تحول بزرگ: تغییر سرمربی همه چیز را زیر و رو کرد

تیم‌های مس رفسنجان و هورسان رامسر در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر موفق به شکست حریفان خود شدند.

تحول بزرگ: تغییر سرمربی همه چیز را زیر و رو کرد

به گزارش "ورزش سه"،در دومین مسابقه این هفته راه‌یاب ملل مریوان در سالن زاگرس میزبان هورسان رامسر بود و سه بر صفر در خانه مغلوب حریف شد. دیدار رفت این دو تیم هم سه بر صفر به نفع رامسری‌ها به پایان رسیده بود و راه‌یاب در مریوان هم موفق به جبران شکست و فرار از منطقه قرمز جدول نشد.

در این دیدار هورسان رامسر با امتیازات 27 بر 25، 25 بر 23 و 25 بر 20 به پیروزی رسید و چهاردهمین برد خود در جدول لیگ برتر مردان را رقم زد و 41 امتیازی شد.
شاگردان آرش صادقیانی در تیم راه‌یاب هم با 8 پیروزی و 21 امتیاز در جایگاه دوازدهم جدول رده‌بندی باقی ماندند.
محمدعلی امیدی، اصغر میرزایی، محمدرضا درفش کاویان، جواد مرآتی و قادر صادقی به ترتیب به عنوان ناظر فنی، ناظر داوری، داور اول، داور دوم و داور ویدیوچک نظارت و قضاوت این مسابقه را برعهده داشتند. علیرضا شاه‌علی از تیم هورسان رامسر تنها کارت زرد این مسابقه را دریافت کرد و 700 تماشاگر با حضور در سالن زاگرس نظاره‌گر این دیدار 105 دقیقه‌ای بودند.

همچنین صدوپنجاهمین مسابقه لیگ برتر مردان به مصاف دو تیم مس رفسنجان و شهرداری گنبد اختصاص داشت و در این دیدار که در سالن 9 دی انجام شد، رفسنجانی‌ها به سومین پیروزی متوالی در دور برگشت خود دست یافتند.

این تیم هفته گذشته ایفاسرام اردکان را شکست داد و پیش از آن تیم‌ هورسان رامسر را مغلوب خود کرده بود.
دیدار رفت این دو تیم سه بر دو به نفع شهرداری گنبد به پایان رسیده بود و مس رفسنجان با هدایت محمد محمدکاظم از حریف انتقام گرفت و به یک پیروزی شیرین دست یافت.

در این مسابقه، مس رفسنجان ست نخست را 25 بر 18 به نفع خود به پایان رساند، اما در ست دوم شاگردان احد ارمشی در تیم شهرداری گنبد بازی را به دست گرفته و 25 بر 20 حریف را مغلوب خود کردند تا این دیدار برای مشخص شدن برنده چهار ست ادامه یابد. در ست‌های سوم و چهارم رفسنجانی‌ها با امتیازات 25 بر 18 و 25 بر 21 پیروز میدان شدند تا ششمین برد خود را در جدول رده‌بندی به ثبت برسانند و 20 امتیازی شوند.

دیدگاه‌ها