کد خبر : 1867512 | 09 بهمن 1401 ساعت 19:52 | 93.4K بازدید | 36 دیدگاه

میتوما لیورپول را در ناکامی غرق کرد

بالاترین تعریف از خونسردی با یک گل وحشیانه

ستاره ژاپنی برایتون با گلی دیدنی در آخرین لحظات بازی با لیورپول، دست شاگردان یورگن کلوپ را از یک جام دیگر کوتاه کرد.

بالاترین تعریف از خونسردی با یک گل وحشیانه

به گزارش "ورزش سه"، آخرین موقعیت برایتون و ارسال روی دروازه لیورپول، پاس عرضی به سمت چپ محوطه جریمه و کنترل توپ توسط کائورو میتوما، لحظاتی پیش از گلی بود که او وارد دروازه آلیسون بکر کرد تا لیورپول در عین ناباوری از جام حذفی انگلیس نیز کنار برود. اما این یک گل ساده نبود؛ کنترل استادانه میتوما در عین حال جو گومز را هم سرنگون کرد تا هیچ مدافعی مقابل این وینگر ژاپنی قرار نگیرد و او به‌سادگی دروازه لیورپول را باز کند.

میتوما یکی از بازیکنانی است که بعد از جام جهانی تبدیل به بازیکن دیگری شده است. او که با پاس گل جنجالی در دیدار با اسپانیا، نام خود را بر سر زبان‌ها انداخت، در حالی هشتمین اثرگذاری روی گل‌های تیمش را ثبت کرد که در بازی قبلی برایتون مقابل لسترسیتی نیز توانسته بود یک گل دیگر به ثمر برساند.

او همچنین بازیکنی است که یکی از واپسین‌ گل‌های سال 2022 میلادی را در دیدار مقابل آرسنال به ثمر رساند. اگرچه برایتون در برابر توپچی‌های لندنی شکست خورد اما میتوما با گلی که با دریبل مدافع آرسنال وارد دروازه حریف کرد، خود را در نقش یک وینگر گلزن و تکنیکی نشان داد.

1796354

علاوه بر این، میتوما بعد از جام جهانی در برابر اورتون نیز گلزنی کرد و مقابل میدلزبورو یک پاس گل داد تا ستاره تمام‌عیار شگفتی‌ساز این فصل لیگ جزیره باشد.

اما شاید گلی که برابر لیورپول به ثمر رساند، گلی خاص برای او و هموطنانش باشد. جایی که در دقیقه 90+3 و در شلوغ‌ترین نقطه محوطه جریمه، آرامش و مهارت خود را به رخ مدافعان گران‌قیمت و سرشناس لیورپول کشید و با یک اشاره، مدافع مرکزی این تیم را زمین‌‌گیر کرد و ضربه نهایی را به قعر دروازه گلر برزیلی لیورپول فرستاد.

میتوما همچنین در این بازی با شش دریبل، تکنیکی‌ترین بازیکن زمین بود و با وجود جثه کوچک و قد 178 سانتی‌متری، هشت دوئل را از بازیکنان لیورپول برد تا مرد شماره یک استادیوم امریکن‌اکسپرس لقب بگیرد.

1796355

کائورو میتوما در این فصل لیگ جزیره 14 بازی انجام داده و 7 بار به‌عنوان بازیکن فیکس به میدان رفته و توانسته 4 گل و یک پاس گل را از خود به جای بگذارد. او همچنین در جام حذفی یک گل و یک پاس گل و در جام اتحادیه یک گل به ثمر رسانده تا یکی از بهترین بازیکنان تیمش باشد.

کائورو میتوما که در 25 سالگی درخشش قابل‌توجهی را از خود ارائه کرده، حالا بعد از این گل مهم و حیاتی برای برایتون در راه حذف لیورپول، بیش از پیش مورد توجه قرار خواهد گرفت و چه‌بسا انتقال بزرگ بعدی برای فوتبالیست‌های آسیایی نیز به نام او باشد؛ بازیکنی که با خونسردی، اولین برد تاریخ تیمش مقابل لیورپول را رقم زد.

1796356

دیدگاه‌ها