کد خبر : 1867513 | 09 بهمن 1401 ساعت 19:55 | 17.9K بازدید | 2 دیدگاه

لژیونرها؛

دوئل ایرانی‌های ترکیه را سعید معروف برد

فنرباغچه در یک بازی آسان‌ موفق به شکست تورشاد در سه ست پیاپی شد.

دوئل ایرانی‌های ترکیه را سعید معروف برد

به گزارش "ورزش سه"، مسابقات سوپر لیگ ترکیه امروز پیگیری شد و در مهم‌ترین بازی هفته برای ایرانی‌ها دو تیم تورشاد و فنرباغچه به مصاف یکدیگر  رفتند؛ دو تیمی که از ستاره نسل سابق و فعلی تیم ملی والیبال ایران یعنی سعید معروف و بردیا سعادت در ترکیب خود بهره می‌بردند.

هم بردیا سعادت و هم سعید معروف جزو بهترین بازیکنان تیم‌های‌شان در هفته‌های اخیر بودند. معروف که کاپیتان سابق تیم ملی والیبال ایران بوده و از تجربه بالایی برخوردار است و بردیا سعادت هم که انگیزه‌های زیادی برای درخشش در سوپرلیگ ترکیه و حضور در ترکیب اصلی تیم ملی والیبال ایران دارد.

در همین راستا امروز دو تیم تورشاد و فنرباغچه رو در روی یکدیگر قرار گرفتند که نهایتاً این یاران سعید معروف در فنرباغچه بودند که به راحتی و در سه ست متوالی حریف خود را شکست دادند. فنرباغچه به ترتیب با نتایج 25-21، 26-24 و 25-18 حریف خود را شکست داد تا به یک پیروزی مهم دست پیدا کرده باشد.

سعید معروف در این بازی نمایش درخشانی داشت و ضمن ارائه یک عملکرد عالی، 4 امتیاز هم برای فنرباغچه کسب کرد. در سمت مقابل هم بردیا سعادت مثل اکثر مسابقات این فصل فوق‌العاده بود و 18 امتیاز کسب کرد، اما نتوانست از باخت تورشاد جلوگیری کند.

1796359

دیدگاه‌ها