کد خبر : 1867515 | 09 بهمن 1401 ساعت 20:13 | 10.2K بازدید | 7 دیدگاه

عطایی: به نتیجه بازی کاری ندارم اما...

سرمربی تیم لبنیات هراز آمل با وجود پیروزی قاطع تیمش از عملکرد شهرداری ارومیه تمجید کرد.

عطایی: به نتیجه بازی کاری ندارم اما...

به گزارش "ورزش سه"، هفته بیست‌ودوم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر ایران امروز با هفت دیدار در شهرهای اصفهان، آمل، رفسنجان، یزد، تهران، مشهد و مریوان پیگیری شد.

تیم لبنیات هراز آمل در یکی از این دیدارها به مصاف شهرداری ارومیه رفت و سه بر صفر به پیروزی رسید.
سرمربی تیم لبنیات هراز در ارزیابی این مسابقه گفت: به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم، تیم ارومیه تیم جوان، با انگیزه و با کیفیتی است.

بهروز عطایی تصریح کرد: ارومیه سرزمین استعدادهای والیبال است، بنابراین هر تیمی از ارومیه با کیفیت است.
وی گفت: به نتیجه سه بر صفر بازی کاری ندارم، اما تیم ارومیه دقایقی از بازی کار را برای لبنیات سخت کرد. بازیکنان تیم آمل منظم‌تر و کم اشتباه‌تر از حریف بازی کردند و تجربه تیم کمک کرد تا تیم خوب ارومیه را از پیش رو برداریم.

عطایی در ادامه افزود: امیدوارم بازی‌های بعدی هم برای تیم خوب پیش برود و مهم‌تر سلامت بازیکنان حفظ شود.

علی رمضانی بازیکن تیم لبنیات هراز هم درباره این مسابقه گفت: ابتدا به همه عوامل تیم هراز و مردم آمل بابت این پیروزی تبریک می‌گویم. می‌دانستیم بازی سختی پیش رو داریم.

وی درباره دیدار هفته آینده لبنیات تصریح کرد: برای هفته آینده بازی سختی را پیش بینی می کنیم. تیم گرگان در شهر خود بسیار قدرتمند ظاهر می‌شود و در اکثر بازی‌ها پیروز میدان بوده و همین عامل کار را برای لبنیات سخت می‌کند. امیدواریم با تلاش همه بازیکنان و لطف خدا پیروز این دیدار حساس باشیم.

تیم‌های فولاد سیرجان ایرانیان، گیتی‌پسند اصفهان، مس رفسنجان، سایپا تهران، هورسان رامسر، لبنیات هراز آمل و شهداب یزد در دیدارهای این هفته لیگ برتر مردان مقابل حریفان به پیروزی رسیدند.

دیدگاه‌ها