کد خبر : 1867518 | 09 بهمن 1401 ساعت 20:41 | 15.8K بازدید | 7 دیدگاه

این برخورد نه منطقی است و نه منصفانه

حمایت ویژه مدیرعامل سابق ذوب‌آهن از یک سرمربی

مجتبی فریدونی مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در یادداشتی کوتاه به وضعیت این باشگاه پرداخت.

حمایت ویژه مدیرعامل سابق ذوب‌آهن از یک سرمربی

به گزارش "ورزش سه"، این روزها ذوب‌آهن اصفهان تبدیل به یکی از پربحث‌ترین تیمهای فوتبال در ایران شده است و منتقدان و موافقان سرمربی این تیم، نظرات خود را درباره کار او عرضه می‌کنند و حالا در این بین مجتبی فریدونی، مدیرعامل پیشین سبزپوشان اصفهانی در یادداشتی، نظرات خود در این خصوص را ابراز کرده است.

فریدونی در ابتدای این یادداشت با توصیف صحنه، نوشت: تیم فوتبال ذوب‌آهن این روزها خوب نتیجه نمی گیرد و خیلی هم خوب بازی نمی‌کند. تعداد بازیکنان ورودی و خروجی تیم (بعضاً بدون بازدهی و حتی بازی کردن)  هم زیاد بوده است. این ها واقعیاتی غیر قابل انکار هستند. اما آیا در این ماجراها مقصر فقط یک شخص است؟ این که همه مشکلات را به گردن سرمربی تیم بیندازیم نه منطقی است و نه منصفانه و بسیار بدتر از این، اتهام زنی به افراد است. آن هم اتهامی که نه مدرک و سند دارد نه قابل اثبات است و فقط مبتنی بر حدس و گمان است.

مدیرعامل ذوب آهن در مورد اتهامات به سرمربی ذوب آهن ادامه داد: مهدی تارتار را یکی از سالم‌ترین مربیان ایران می دانم و در دوره همکاری کوتاه مدت پاکی ایشان بر من ثابت شده است. لااقل انگ دلالی به او نمی چسبد. در دوره تیم بستن در لیگ قبلی وقتی مدیر برنامه یکی از بازیکنان، قیمتی غیر واقعی پیشنهاد داد با قاطعیت تمام مخالفت کرد و اعلام کرد که بازیکن را نمی خواهد و وقتی بازیکن و مدیر برنامه‌اش متوجه شدند راهی برای معامله (دلالی) وجود ندارد با قیمت بسیار پایین تر قرارداد را امضاء کردند. چه بسا که ایشان از مدیران باشگاه دلسوزانه‌تر مراقب بودند که کلاهی سر باشگاه نرود.

او همچنین در پایان اضافه کرد: اشکال تارتار این است که بلد نیست نمایش بازی کند. همین دیروز مربی یک تیم ته جدولی گفته بود من در لیستی که باشگاه دادم درخواست جذب امباپه و تونی کروس را داشته ام و به این ترتیب (هر چند غیر واقعی و با کنایه)  توپ را به زمین مدیران باشگاه انداخت. تارتار هم می تواند لیستی از برترین بازیکنان ایرانی و خارجی را در اختیار باشگاه بگذارد و بعد هم به راحتی بگوید بازیکنان مد نظر من جذب نشده‌اند و خودش را از زیر بار فشارها خارج کند.

مجتبی فریدونی مقصر دوری ذوب آهن از جمع مدعیان قهرمانی را اینطور توصیف کرد: اگر دنبال مقصر برای مشکلات تیم و باشگاه می‌گردید افراد و عواملی را جستجو کنید که در چند سال اخیر به خصوص دو سالی که باشگاه در آستانه سقوط به دسته یک بود، در باشگاه حضور و وجود داشته‌اند.

دیدگاه‌ها