کد خبر : 1867525 | 09 بهمن 1401 ساعت 21:22 | 39.7K بازدید | 33 دیدگاه

میهمانی قهرمانی با آرژانتینی‌های استون‌ویلا

دیبو مارتینز بی‌خیال جام جهانی نمی‌شود!

گلر تیم ملی آرژانتین در مسیر قهرمانی در جام جهانی در فاصله بیش از یک ماه تا پایان این تورنمنت همچنان برای این جام مراسم می‌گیرد.

دیبو مارتینز بی‌خیال جام جهانی نمی‌شود!

به گزارش "ورزش سه" امیلیانو مارتینز یکی از بازیکنان آرژانتینی بود که بعد از قهرمانی آلبی سلسته در جام جهانی، بیشترین جشن و پایکوبی را برگزار کرد. ستاره تعیین کننده در فینال، به خاطر نمایش خیره‌کننده‌اش مورد تحسین قرار گرفت اما پس از آن، انتقادات زیادی به خاطر رفتارش در جشن ها دریافت کرد تا جایی که تاگلیافیکو در موردش گفت: "او کمی دیوانه است، اما آدم خوبی است."

این دروازه بان، با وجود اینکه در مرکز جنجال ها قرار دارد، همچنان از قهرمانی جهان خوشحال است. به طوری که با گذشت بیش از یک ماه از فینال مقابل فرانسه، او همچنان به جشن قهرمانی ادامه می دهد. به گزارش دیلی میل، آخرین مهمانی او آخر این هفته برگزار شد که امیلیانو مارتینز به همراه هم تیمی های آرژانتینی خود از استون ویلا در یک هتل مجلل میزبانی کرد. تیم انگلیسی حذف شده از جام حذفی این روزها در مسابقات حضور ندارد و مارتینز از فرصت استراحت برای برگزاری این رویداد استفاده کرده است. موسیقی این جشن توسط هنرمند لاتین، فیر پالاسیو، اجرا شد که تعدادی عکس از این جشن را در حساب اینستاگرام خود آپلود کرده است.

با وجود ملیتی غیر از آرژانتینی، برخی تصاویر نشان می دهد که فیلیپ کوتینیو، ستاره برزیلی ویلا، نیز در این مهمانی حضور داشته است.

1796377

دیدگاه‌ها