کد خبر : 1867531 | 09 بهمن 1401 ساعت 21:40 | 62.2K بازدید | 63 دیدگاه

بایرن جانشین ناگلزمان را انتخاب کرد: زیدان در باواریا

رادیو مونت‌کارلو می‌گوید بایرن مونیخ از حمایت از یولیان ناگلزمان خسته شده و برای فصل آینده زین‌الدین زیدان را برای نشستن روی نیمکت این تیم انتخاب کرده است.

بایرن جانشین ناگلزمان را انتخاب کرد: زیدان در باواریا

به گزارش "ورزش سه"، در سال جدید میلادی بایرن مونیخ تا حالا حتی قادر به کسب یک پیروزی نبوده است. چنین شرایطی برای تیمی مثل بایرن بدون شک نشان دهنده بحران است.

باواریایی‌ها در چند بازی خود در سال 2023 مقابل لایپزیش و کلن به تساوی رسیده و دیشب هم در مقابل آینتراخت نتیجه‌ای بهتر از تساوی 1-1 به دست نیاوردند. بایرن حالا صدرنشینی را در خطر می‌بیند. یونیون برلین با یک امتیاز کمتر در رتبه دوم، لایپزیش با دو امتیاز کمتر در رتبه سوم و فرایبورگ با سه امتیاز کمتر در رتبه چهارم ایستاده اند.

1796397

البته ناراحتی مدیران بایرن از ناگلزمان تنها به این سه بازی خلاصه نمی‌شود. شاگردان او در 18 بازی اخیر تنها 10 پیروزی به دست آورده‌اند و این آمار اگر در برخی لیگها آمار بدی نباشد ولی برای بایرن در بوندس‌لیگا قابل قبول نیست.

رادیو مونت‌کارلو امروز در گزارشی ادعایی جنجالی مطرح کرد. بر اساس این گزارش بایرن مونیخ دیگر حاضر به ادامه حمایت از ناگلزمان نیست و از حالا برای فصل آینده زین‌الدین زیدان را انتخاب کرده است.

زیدان از زمان ترک رئال مادرید در سال 2021 تا امروز بدون تیم بوده است. جالب اینجا است که زیدان در سال 2015 یک دوره کارآموزی مربی‌گری را در باشگاه بایرن مونیخ سپری کرده و چند سال پیش در یک مصاحبه گفته بود تحت تاثیر حرفه‌ای‌گری و امکانات این باشگاه قرار گرفته است.

1789275

رادیو مونت‌کارلو می‌گوید بین زیدان و بایرن علاقه و احترامی متقابل وجود دارد و به نظر نمی‌رسد در صورت رسیدن پیشنهاد از مونیخ، مربی فرانسوی با آن مخالفتی داشته باشد. البته زیدان هنوز درباره تیم آینده‌اش تصمیمی نگرفته و در این هفته از گزارش‌های مختلف رسانه‌ای به نظر می‌رسد او به تماس‌هایش با سه باشگاه رئال مادرید، یوونتوس و پاری سن ژرمن هم ادامه خواهد داد.

دیدگاه‌ها