کد خبر : 1867538 | 09 بهمن 1401 ساعت 22:55 | 28.7K بازدید | 26 دیدگاه

آبی های لندن بی‌خیال انزو فرناندز نشده‌اند

تلاش دوباره چلسی برای جذب ستاره آرژانتینی

چلسی مذاکرات خود با بنفیکا برای جذب انزو فرناندز را از سر گرفته است.

تلاش دوباره چلسی برای جذب ستاره آرژانتینی

به گزارش "ورزش سه"، آبی های لندن در اوایل این ماه در تلاش برای جذب انزو فرناندز شکست خوردند چرا که پیشنهاد آنها با خواسته های بنفیکا مطابقت نداشت و مورد موافقت باشگاه پرتغالی قرار نگرفت.

با این حال، چلسی امید خود را برای جذب این بازیکن قبل از پایان مهلت سه روزه از دست نداده و بار دیگر در حال مذاکره با بنفیکا است.
باشگاه چلسی بعد از رد پیشنهاد 55 میلیون پوندی اش توسط بنفیکا، نسبت به جذب مویزس کایسدو ابراز تمایل کرد؛ بازیکنی که آرسنال هم خواهان جذب اوست.

بند آزادسازی فرناندز 106 میلیون پوند است و بنفیکا خواهان این است که در صورت نهایی شدن انتقال این بازیکن، پیش پرداخت کامل را دریافت کند. آنها به قدری روی این موضع خود تاکید دارند که حتی پیشنهاد 112 میلیون پوندی چلسی – 6 میلیون بیشتر از رقم درخواستی بنفیکا – را رد کردند چرا که قرار بود طی سه قسط سالیانه 37.3 میلیون پوندی پرداخت شود.

با این حال، بنفیکا با وجود تلاش‌های علنی فرناندز برای ترک این باشگاه، با توجه به اینکه هنوز پیشنهادات ارائه شده مطابق انتظارش نیست، آنها را رد کرده است. بر اساس آخرین اخبار از منابع آگاه، چلسی بعد از رد اولین پیشنهاد، تلاش کرده تا از طریق اطرافیان این بازیکن آرژانتینی او را برای انتقال، راضی کند. باشگاه بنفیکا اواخر سال 2022 در بیانیه ای اعلام کرد که فرناندز تا پایان فصل جایی نخواهد رفت.

1796413

دیدگاه‌ها