کد خبر : 1867550 | 10 بهمن 1401 ساعت 01:20 | 27.2K بازدید | 56 دیدگاه

پی‌اس‌جی ۱-۱ رنس: بدشانسی از در و دیوار بارید

پاری‌سن ژرمن در دیداری خانگی مقابل رنس با نتیجه ۱-۱ متوقف شد.

پی‌اس‌جی ۱-۱ رنس: بدشانسی از در و دیوار بارید

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار ابتدا شاگردان کریستوف گالتیه با گل نیمار پیش افتادند اما چند دقیقه بعد با اخراج مارکو وراتی ۱۰ نفره شدند و در نهایت در ششمین دقیقه از وقت‌های تلف شده گل تساوی را دریافت کردند تا از این دیدار خانگی تنها یک امتیاز کسب کنند.

در نیمه اول پی اس جی بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشت ولی این تیم میهمان بود که صاحب یکی دو موقعیت بسیار خوب شد که اگر واکنش خوب جانلوئیجی دوناروما نبود، می‌توانستند به گل برسند. در نهایت نیمه اول بدون گل به پایان رسید.
در ابتدای نیمه دوم بود که نیمار پی اس جی را پیش انداخت. ضربه لیونل مسی بعد از برخورد به خوان برنات مقابل نیمار قرار گرفت و این ستاره برزیلی هم بعد از پشت سر گذاشتن دروازه بان حریف، توپ را به طاق دروازه رنس کوبید.

1796449
اما تنها 5 دقیقه بعد، مارکو وراتی به خاطر خطای خطرناکی که روی جونیا ایتو، ستاره ژاپنی حریف، انجام داد، از بازی اخراج شد تا کاری برای پی اس جی سخت شود.

1796450
علی رغم این اتفاق پاریسی ها فرصت داشتند تا به گل دوم برسند اما از این فرصت ها استفاده نکردند. 
در مقابل در ششمین دقیقه از وقت های تلف شده بازی بود که روی ضربه دوناروما به میانه زمین و تعلل بازیکنان پی‌اس‌جی، فلورن بالوگان صاحب موقعیت شد و توانست دروازه پاریسی‌ها را باز کند تا امتیاز این دیدار تقسیم شود.
با این تساوی پی اس جی 48 امتیاز شد تا اکنون تنها سه امتیاز از لانس رده دومی فاصله داشته باشد.

دیدگاه‌ها