کد خبر : 1867556 | 10 بهمن 1401 ساعت 08:22 | 27.5K بازدید | 1 دیدگاه

او تنها به ده دقیقه زمان نیاز داشت تا قرمز بگیرد

تکل وحشتناک وراتی و اخراج زود هنگام (عکس)

هافبک ایتالیایی پاری‌ سن‌ ژرمن تنها ده دقیقه بعد از ورود به زمین، اخراج شد.

تکل وحشتناک وراتی و اخراج زود هنگام (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می‌رسد که مارکو وراتی به حضور روی نیمکت و بازی به عنوان بازیکن جایگزین، عادت ندارد. این بازیکن ایتالیایی که پای ثابت ترکیب اصلی پاری‌ سن‌ ژرمن است، در بازی مقابل رنس کار را از روی نیمکت شروع کرد و بعد از ورود به زمین در نیمه دوم، خیلی زود به خاطر خطای شدید اخراج شد.

در این دیدار شرایط برای تیم میزبان خوب پیش نرفت و گاتلیه تصمیم گرفت تا مارکو وراتی را در شروع نیمه دوم به زمین بفرستد. حضور این بازیکن در زمین اما دوام زیادی نداشت و ملی پوش ایتالیایی پی‌اس‌جی تنها ده دقیقه بعد از اضافه شدنش به ترکیب، کارت قرمز داور را مقابل چشمان خود دید.

1796463

هشت دقیقه بعد از گل نیمار، وراتی با یک تکل خشن، مچ پای جانیا ایتوی ژاپنی را هدف گرفت. این خطای خشن جایی برای اغماض نگذاشت و داور بازی، بی‌درنگ هافبک پاریس را با کارت قرمز جریمه کرد. البته جالب این‌‌جاست که با وجود مشخص بودن خطا و شدت آن، صحنه یاد شده در VAR نیز مورد بررسی قرار گرفت.

ملی پوش ایتالیایی پاریس بعد از دریافت کارت قرمز با لبخندی تلخ، زمین بازی را ترک کرد، در حالی که دستکش‌های خود را از دست خارج و به گوشه‌ای از زمین پرت کرد.

1796464

دیدگاه‌ها